Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 27, aldri hatt sex, har jeg grunn til å være deprimert!?


Gjest Guest_kar_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kar_*

hei

 

jeg er 27 år og har aldri hatt sikkelig sex, har jeg grunn til å være deprimert!? Jeg føler at jeg har gått glipp av mye og at jeg seriøst begynner å miste tiden på meg til å nyte god sex :( Dette tærer veldig på meg og til visse tider så føler jeg meg ganske nedenfor!!!

 

Er ikke helt sant at jeg ikke har hatt sex, siden jeg har hatt sex kun engang med en meget pen jente.Men det var en katastrofe, var egentlig ganske skuffende, null friksjon og hadde ikke sjans til å få orgamse :ermm: (brukte kondom derimot)

 

Jeg har et bra utseende, så det burde ikke ødelegge for meg, men problemet er at jeg ikke er så veldig utadvent og sliter med å få en bra kontakt med nye mennesker(spesielt jenter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sex er nok litt oppsrkytt. Men mennesket er ett sosialt dyr, som trenger nærhet osv. Og sex er en stor del av dette. Så det tærer nok en del hvis det går så lenge uten fysisk kontakt med ett annet menneske.

 

Så for å svare på spørsmålet, ja du har nok litt grunn til å vere deprimert. Ingenting galt i det. Men spillet er langt fra over. Har du utseende i boks er det nok bare å prøve å vere mer utadvendt osv osv.

Lenke til kommentar

Jeg tror man kan dele denne trangen til å ha sex i hvert fall tre deler. Alle er ganske sterke i alle mennesker, men det varierer veldig.

 

1. Sexinstinket - Absolutt ALLE dine forfedre har hatt sex minst én gang. Så det ligger innbygget i alle mennesker å være opphengt i sex og alle har en trang til sex. Men som sagt så varierer det hvor sterk denne trangen er.

 

2. Nytelsen - Sex er godt. Men denne kan man til en viss grad komme seg unna ved å onanere. Det er også en trang til nærhet til andre mennesker som jeg vil si inkluderer både punkt 1 og 2.

 

3. Gruppepress - Eller trangen til å føle seg normal og som en del av en gruppe. Siden sex er såpass viktig for mennesker er det et viktig punkt mange å være lik andre på. Men dette varierer også veldig i forhold til hvor viktig hver person bryr seg om hva andre syns.

 

 

Selv hadde ikke jeg sex før jeg var 21, og nå 3 år etter skjer det ikke særlig ofte. Jeg prøver meg aldri på jenter, men lar heller dem komme til meg. Og da blir det sjeldent. Men det er helt OK. Jeg har høyrehånda og den funker utmerket.

 

Nå er jeg riktignok ikke særlig lik andre mennesker, og har derfor ganske tidlig klart å venne meg til følelsen av å være en form for outsider. Og dermed lært meg å gjøre som jeg vil, uavhengig av hva andre mener. Men sexinstinktet har jeg fremdeles en liten grad av. Og den er litt irriterende, men igjen... Jeg liker ikke å sjekke opp jenter, og dame vil jeg ikke ha. Så det må jeg bare leve med.

 

Hvis du virkelig bryr deg om dette, uavhengig av hvilke punkter som du plages av. Så må du ut og lære deg å finne kvinnfolk. Begynn å les Pick up artist materiale f.eks Bli den personen du vil være. Det er en stor tråd om PUA her på forumet - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238

Det gjør mirakler for noen. Og du er bare 27, kvinnfolk elsker eldre karer. Er ikke noe problem å være 37 og få tak i unge 20 åringer.

Eller bli enig med deg selv hvem du er, og gi faen i de andre.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mann_*

Hør her: Sex med en kvinne er glorifisert runking, dvs du bruker en kvinne til å runke deg med musa si. Altså Det er stort sett det samme bare med gratis lube. Faktisk kan runking være bedre for da er du sikret et godt grep og pikken din lukter ikke fisk etterpå. Jeg skal si deg det at å pule en kvinner er neimen ikke alltid bedre enn et runk og de gangene det er det så er det ikke såååå mye bedre.

 

Kommer ikke til å skje noe spesiellt fantastisk når du puler en dame, ikke noe som ikke også skjer når du runker; Ingen plutselige regnbuer, enhjørninger som kommer ridende inn, flygende griser eller andre fantastiske vidundre.

Lenke til kommentar

Hva er du spør om i denne tråden? Om du har grunn til å være deprimert? Selvfølgelig har du en grunn til å være deprimert. Der har du svaret ditt.

 

Men for å være helt ærlig mener jeg du har større grunn til å gjøre noe med det. Stikk ut med noen venner, sjekk noen damer, begynn litt med dating. Det er ikke så vanskelig. Sjekk ut sjekketråden på dette forumet.

 

Jeg anbefaler ikke eskorte, for din egen del. Waste med penger når du kan få det gratis :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

usj, sex er oppskrytt som så mange sier, men ganske godt, er vell det sosiale du savner kan jeg tenke meg, som en dude lengre oppe her sier. Grunn til og vere deprimert? tja, kommer an på hva du savner tror jeg. og bestille eskorte jenter vil funke dårlig. for sex uten følelser er som "Ok, stikk pølsa di inn her, så spruter du på magen min" tror jeg :p

Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom tråden.

Men sex er oppskrytt.

 

Jeg vil foretrekke ett skikkelig måltid fremfor sex.

Om det er ille så finner du deg en hore, gå på internett og finn en, de er mye renere enn de på gatene.

Du vil ha mye større glede av en hore enn en random jente du finner på byen.

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener ikke sex-mangel er noen grunn i seg selv til å være deprimert. Dersom du hadde sagt ensomhet, så kunne jeg kanskje forstått det bedre. Personlig så føler jeg meg ensom, føler at jeg har et behov for nærhet, men at dette behovet for nærhet ikke bare dreier seg om sex, men også om mange andre ting, som f.eks. å ha noen som forstår meg, noe som bryr seg om meg osv. Selve sexen er det jo alltid noe å være misfornøyd over av, så snart man har hatt sex, så tar det en viss tid, og så har man lyst på mere sex. Det er noe som ikke slipper taket uansett. Man kommer aldri til et punkt der man sier "nå har jeg hatt nok sex, nå trenger jeg ikke mere", så alle mennesker befinner seg egentlig på det punktet som du er på. Og uansett hvor mye man blir tilfredstilt seksuellt eller ikke blir tilfredstilt, så får man egentlig ingen tilfredstillelse uansett. Det beste er å slå seg til ro med det man har i øyeblikket, for tingene blir aldri bedre enn akkurat slik som det er i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rune_*
Hør her: Sex med en kvinne er glorifisert runking, dvs du bruker en kvinne til å runke deg med musa si. Altså Det er stort sett det samme bare med gratis lube. Faktisk kan runking være bedre for da er du sikret et godt grep og pikken din lukter ikke fisk etterpå. Jeg skal si deg det at å pule en kvinner er neimen ikke alltid bedre enn et runk og de gangene det er det så er det ikke såååå mye bedre.

 

Kommer ikke til å skje noe spesiellt fantastisk når du puler en dame, ikke noe som ikke også skjer når du runker; Ingen plutselige regnbuer, enhjørninger som kommer ridende inn, flygende griser eller andre fantastiske vidundre.

Dette er helt feil, du har rett hvis det er sex mellom en mann og ei kvinne som ikke har følelser for hverandre utenom det fysiske. Da blir det ikke noe mer enn glorifisert runking som du sier.

Med ei kvinne som du er forelsket i eller elsker så blir det noe langt mer, og det er ikke bare noe du innbiller deg. Det er mye fysisk som skjer. Endorfiner og oksytocin slippes ut som gjør deg nummen og tungpustet og mye mer. Har ingenting til felles med onanering, det er kjærlighet på sitt beste. Beste følelsen som finnes i verden her, nirvana hehe. Det er langt mer som foregår, men et par som er forelsket slipper ut tonnevis av stoffer som gjør at man blir helt sprø. Derfor man ligger å sover som regel tett inntil hverandre om natten, dere føler dere som en, et veldig sterkt bånd mellom dere. Men dette gjelder ved ekte kjærlighet skulle du også være heldig å finne det :)

Lenke til kommentar
Gjest 0C3060
Hør her: Sex med en kvinne er glorifisert runking, dvs du bruker en kvinne til å runke deg med musa si. Altså Det er stort sett det samme bare med gratis lube. Faktisk kan runking være bedre for da er du sikret et godt grep og pikken din lukter ikke fisk etterpå. Jeg skal si deg det at å pule en kvinner er neimen ikke alltid bedre enn et runk og de gangene det er det så er det ikke såååå mye bedre.

 

Kommer ikke til å skje noe spesiellt fantastisk når du puler en dame, ikke noe som ikke også skjer når du runker; Ingen plutselige regnbuer, enhjørninger som kommer ridende inn, flygende griser eller andre fantastiske vidundre.

Dette er helt feil, du har rett hvis det er sex mellom en mann og ei kvinne som ikke har følelser for hverandre utenom det fysiske. Da blir det ikke noe mer enn glorifisert runking som du sier.

Med ei kvinne som du er forelsket i eller elsker så blir det noe langt mer, og det er ikke bare noe du innbiller deg. Det er mye fysisk som skjer. Endorfiner og oksytocin slippes ut som gjør deg nummen og tungpustet og mye mer. Har ingenting til felles med onanering, det er kjærlighet på sitt beste. Beste følelsen som finnes i verden her, nirvana hehe. Det er langt mer som foregår, men et par som er forelsket slipper ut tonnevis av stoffer som gjør at man blir helt sprø. Derfor man ligger å sover som regel tett inntil hverandre om natten, dere føler dere som en, et veldig sterkt bånd mellom dere. Men dette gjelder ved ekte kjærlighet skulle du også være heldig å finne det :)

 

Takk for tilbakemeldingene, men er vell bra beskrivet over her om hva jeg savner. Jeg er egentlig ikke så interessert i one night stands, jeg vill bare finn en sikkelig flott jente som jeg kan være sammen med og ha deilig sex med!!

 

Jeg bekymrer meg også faktisk litt om størrelsen på min tisse fant, tror den er litt under gjennomsnittet :( Er redd for at jeg skal bli avvist pgr av det en gang!!! Hun ene jeg hadde sex med nevnte ikke noe om det, men hun var også ganske voksen(30år) og hadde sikkert litt mer forståelse!!?

 

Det var jo null friksjon når jeg hadde sex, så det ser ikke så lovende ut(brukte derimot kondom)

 

Eneste håpet for meg nå tror jeg er nett dating, får prøve å lage en konto på match.no. Noen som har erfaring med nett dating btw!?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke hatt for høye forventninger til nettdating, om jeg var deg. Nå har ikke jeg prøvd å være mann på slike sider, men selv har jeg kanskje snublet over toppen ti interessante mannfolk i løpet av fire-fem år som medlem på diverse nettdatingsider.

 

På den andre siden er det jo en fin arena for dem som ikke er spesielt utadvente, og man har mulighet til å bli kjent med hverandre i tryggere omgivelser enn ved en random bardisk.

 

Skader jo ikke å prøve. :)

Lenke til kommentar

Med nettdating tror jeg ikke suksessraten blir særlig høy. Det enkleste man kan gjøre er å bli kjent med flere folk generelt sett. Da blir sjangsen for at man møter noen interesante større. Jeg synes også det er lettere å bli kjent med folk når man ikke har en agenda liggende bak.

 

Så essense i det jeg sier her: Si ja hver gang spør om du vil vere med på noe. Grip alle sjangser du får. Til slutt så møter man noe interesant.

 

BTW hva er størrelsen da? o0

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kar_*
Med nettdating tror jeg ikke suksessraten blir særlig høy. Det enkleste man kan gjøre er å bli kjent med flere folk generelt sett. Da blir sjangsen for at man møter noen interesante større. Jeg synes også det er lettere å bli kjent med folk når man ikke har en agenda liggende bak.

 

Så essense i det jeg sier her: Si ja hver gang spør om du vil vere med på noe. Grip alle sjangser du får. Til slutt så møter man noe interesant.

 

BTW hva er størrelsen da? o0

 

14 cm, sist jeg målte :ermm:

Vet at gjennomsnittet er mellom 14-16cm, men føler at det blir litt i minste laget for å få sikkelig friksjon!? Er derimot ikke sikker på omkretsen, men har helt normal tykkelse i forhold til lengden!?

Lenke til kommentar
Gjest 5BC0F2

jeg har i hvert fall skjønt at utseende er meget ubetydelig når det kommer til å sjekke jenter, hvis man ikke struter selvtillitt!!

 

Jeg vet nemlig at utseende mitt kanskje er litt over gjennomsnittet; var jeg som postet tråden, "deprimert får ikke dame" hvor jeg dum nok til å poste et bilde av meg selv ;)

 

Jeg har prøvd å være mer utadvent etter rådene jeg fikk da,men det hjelper ikke i det hele tatt. Folk virker bare ikke til å like meg for en eller annen grunn!! Virker som personligheten min på en måte kræsjer med utseende mitt, altså at utseende og personligheten min ikke "passer" sammen.....vet a faen jeg!!!!

 

Orker snart ikke mer!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...