Gå til innhold

Fotballtur United - City i september , endte opp med å bestille fra unitedtravel.no

Alastor

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker etterhvert å pelle meg på fotballtur - men er ikke medlem av supporterklubben. Så, da må man bruke andre kilder til billetter.

Derfor lurer jeg på om noen av dere har erfaringer med ulike billettfirmaer? Da tenker jeg helst på de som bare selger billetter, norske eller utenlandske - pakketurene gir for mange netter på hotell vs de flybillettene jeg har funnet fram.

NB: Stedene under har etter googling vist seg å være temmelig useriøse, anbefaler UNITEDTRAVEL.no

Har feks sett på http://www.1st4footballtickets.com/ og http://www.fotballtur.no/fotballreiser-manchester-united.htm

Noen som har tips? :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg vet er at jeg har hørt veldig mange skrekkhistorier om supportere som står igjen i byen uten bilett fordi disse "agentene" har driti seg ut og mottatt falske biletter. Jeg ville googlet byrået du kommer til å bruke grundig før du bestiller bilettene.

Sånn btw; http://unitedtravel.no/

Aldri brukt det, men drives av et par hyggelige og lidenskapelige supportere.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ok, på tide å avsløre.

Ryanair har tilbud på flybilletter torp til london, 50,- hver vei, akkurat lørdag 19. september og mandag 20. september. Her er det igjen noen billetter, litt avhengig av når man vil ta fly.

I tillegg så selger unitedtravel.no også turer med 2 netter på hotell, til 2250,- pr pakke :). De hadde 3 billetter igjen til United - City, og nå er det 1 billettpakke igjen.

Da blir det BILLIG.

Lenke til kommentar

Brukte Unitedtravel.no i vår når jeg var over for å se United-Inter. Helt greit hotell (rent og ryddig), enkelt å få tak i/levere fra seg billettene (som er sesongkort) og gode plasser rett ved bortesupporterne. Anbefales for alle som ikke trenger hele pakken med tur på stadion osv.

Alastor, du hadde billetter fra Torp til London. Hva er planen for å komme seg til Manchester? Fløy selv med samme flyet for å se United borte mot Fulham '07. Dårlig benplass, men billig.

Lenke til kommentar

Planen så langt er buss til london (shuttlebuss tur retur flyplass koster £14).

T-bane fra Liverpool Street til Euston, £4 hver vei.

Så er det tog fra Euston til manchester - men her var det et salig priskaos av turer, togselskap og gudene veit. Kan få det så billig som £8 en vei, men da må det også passe med når flyet kommer osv. Og forsinkelser på flyet vil velte hele kabalen.

Kjøpe tog på samme dag man skal dra koster ca £30, så det er jo overkommelig det også.

Men klart, det blir jo en sum :). Allikevel, Alternativet hadde vært å betale 800-1500,- hver vei for flybillettene direkte til manchester.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Ok. Mot Inter valgte vi fly til Manchester, rett og slett fordi det var enklere å planlegge. Å bestille engelske togbilletter på internett var på langt nær så lett som i Norge, det skal NSB ha for. Om man setter seg inn i det er det sikkert ikke noe problem, men ettersom det var midtukekamp hadde vi lite nok tid som det var.

Du får oppdatere når turen er over, så kanskje jeg kan få litt lærdom om hvordan det kan funke på den måten også.

Lenke til kommentar

Jadajada :).

Er fortsatt 1 billett igjen til City-kampen. I tillegg så er det ikke 100% sikkert at kompisen min får vært med, så om noen har mulighet til å være reserve for å evt dele dobbelt-rom med meg så hadde det vært morro ^^.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hadde jeg vært over 18, så hadde jeg absolutt vært med. Hørte at Ryanair hadde begynt med ståplasser, så da blir vel ikke flybillettene så veldig dyre fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...