unik42 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du må nok vente litt til før du får leke deg med tiden. Les mer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er forståelig at Activision gjør dette om de mener spillene er rene konkurenter til hverandre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ser ambisiøst ut iallefall. får håpe de bruker ekstratiden til å finpusse også Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 god løsning egentlig ettersom jeg sjeldent til aldri kjøper to spill på så kort tid. Og singularity virker som et spill med mye potensiale og med noen månder ekstra å arbeide med kan det sikkert ha godt av Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 At de utsetter Singularity har jeg ikke noe problem med, er et av de spillene jeg ser virklig frem til. Men mer tid på finpussing betyr større mulighet for at det blir bra:D Og som andre sier her, man kjøper som oftest ikke 2 spill så nært hverandre. Spess. spill som man bruker litt tid på Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kanskje første gang jeg er positiv til usettelse av spill =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva med de som heller vil ha Singularity enn Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 De er nok i mindretall og blir nedstemt Lenke til kommentar
frodozzer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De har vel lært fra Modern Warfare 1, det kom så si samme dag som Crysis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva med de som heller vil ha Singularity enn Modern Warfare 2? Jeg er en av de, men håper den ekstra tiden gjør at det blir litt mer finpusset;) Lenke til kommentar
Hoppeslott Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De har vel lært fra Modern Warfare 1, det kom så si samme dag som Crysis. Tja. Tror MW1 har solgt MYE bedre enn Crysis. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ja? Det er jo det han mener... stakkars Crysis Lenke til kommentar
Hoppeslott Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ja? Det er jo det han mener... stakkars Crysis Tror ikke CoD var den største grunnen til at Crysis ikke solgte så bra i starten, selv om det sikkert hadde litt å si. Hovedgrunnen var nok at maskinvarekravene var i høyeste laget for de fleste, og at Sci-fi-settingen ikke frister like mange. Crysis-salget var elendig i starten, men etter hvert som flere og flere fikk kraftigere maskinvare, tok salget seg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Etter å ha sett trailerne så ligner Singularity på Red Alert 2 i FPS modus i en eller annen hemmelig soviet base. Med den samme mørke stilen som Red Alert 1 med teslacoils... virker som de låner mye. Blandt annet folk som får elektrosjokk blir skjeletter. Endret 11. juli 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
frodozzer Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det har absolutt ingenting med hvem som solgte mest... Å slippe 2 etterlengte fps spill på samme dag er ingen genistrek Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja? Det er jo det han mener... stakkars Crysis Tror ikke CoD var den største grunnen til at Crysis ikke solgte så bra i starten, selv om det sikkert hadde litt å si. Hovedgrunnen var nok at maskinvarekravene var i høyeste laget for de fleste, og at Sci-fi-settingen ikke frister like mange. Crysis-salget var elendig i starten, men etter hvert som flere og flere fikk kraftigere maskinvare, tok salget seg opp. Platekompaniet har hele Crysis pakka for 250,- nå. Det sier jo en del. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg