BorgSol1 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) 1/125 165mm f/8 Iso 100 Endret 12. juli 2009 av BorgSol1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 næææh, Skutt fra feil vinkling. for langt unna. feil miljø. Virker litt "lekebilaktig" Not like. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tvert i mot her. Jeg likte dette bildet. Liker selv følelsen av å gi guffe på smale grusveier. Knalle farger, og ok skarphet på bilen. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dette likte jeg! Spesielt stemningen fargen og lyset gir. Støvet fra veien som blir virvlet opp bak hjulene ga hele bilde liv i mine øyene. En gammel Chevy fra 50-tallet hører hjemme på smale grusveier, så miljøet var perfekt. Lenke til kommentar
brk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 tja, bareanton sier at bilen hører hjemme på det bildet. joo, må vel si meg enig der. Man kan da vel ikke tenke på alt?? hehe Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg likte også bildet. Men jeg syns bakgrunnen nok burde vært litt mer uklar. Men da måtte vel kanskje bilen kjørt litt fortere.. og det gjorde den jo ikke. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Veldig fine farger og fint lys. Savner litt mer vei som øyet kan følge. Ellers et delikat motiv! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Som sagt over her, fine farger og veldig fint lys. Men jeg skulle gjerne sett at bildet ble tatt fra en annen vinkel. Jeg får ingen særlig fartsfølelse, ei heller noen spesiell følelse av bilen (som det ligger mye mer potensiale i). Fugleperspektivet er nok med i å bidra til at det blir mer bare en fin, gammel bil enn at det blir den fine gamle bilen. Om det gjorde noen mening. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Takker all for kommentarene! Bilen kom så plutselig at jeg bare såvidt rakk å få opp kameraet for å få tatt bildet, derfor ble det sånn som det ble Men det er naboen min så jeg får sikkert flere muligheter etterhvert. Lenke til kommentar
boos Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Artig bilde, egentlig. En gammel Chevy på grusvei i et maritimt miljø. Men jeg tror jeg ville dempet bakgrunnen noe, tar litt mye oppmerksomhet: boos Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 @boos Takker! Er igrunnen enig med deg. Bildet ble tatt fra verandaen, skulle nok heller vært på bakkenivå når jeg tok det. Siden det er naboen byr det seg nok flere muligheter etterhvert selv om han ikke bruker den så ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå