Pysj Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 I fremtiden kan du lytte til musikk med ditt eget hodesett. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Endelig - ikke et sekund for tidlig! Når skjønner SE det samme? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 minijack e er must på ny mobil for meg iallefall, det er det som stør høyest på prioriteringen min.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 I fremtiden kan du lytte til musikk med ditt eget hodesett. Les mer Eh fremtiden har tydeligvis vært en stund da flere andre telefoner har hatt minijack en god stund alt. Way to go htc, dere tviholder på gammel teknologi så lenge dere kan ser det ut til. Men når dere må gi tapt er det plutselig en "nyhet". Fantastisk Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Endelig - ikke et sekund for tidlig! Når skjønner SE det samme? http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...0431/konklusjon - SE med minijack Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 glad min htc touch hd har mini jack jeg Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Way to go htc, dere tviholder på gammel teknologi så lenge dere kan ser det ut til. Men når dere må gi tapt er det plutselig en "nyhet". Fantastisk Ja, litt sånn som Apple blant annet Forøvrig, er det fornuftig, enda jeg irriterer meg over at jeg IKKE kan bruke usb på min htc touch hd. Det funker kun med 3.5mm. Jeg hadde gjerne hatt støtte for begge. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...0431/konklusjon - SE med minijack Ja? At W995 og X1 har 3,5 mm jack er ikke mye imponerende. De har fortsatt ikke annonsert at de vil bruke det på alle modeller fremover, i stedet for irriterende proprietære plugger og overganger. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 [sE] har fortsatt ikke annonsert at de vil bruke det på alle modeller fremoverNå har ikke HTC annonsert dette riktig ennå. Om også HTC skal benytte minijack på sine smarttelefoner hadde det vært interessant å vite om HTC skal bruke tre- eller firepinners minijack (den fjerde er til video ut, som mange Nokia-modeller med minijack har). Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Du tenker vel ikke på 4 pinners som i mikrofon på 4.? Det brukes den fjerde på Touch HD til. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tenker på venstre ut, høyre ut, mikrofon inn og video ut. Den fysiske rekkefølgen på pinnene vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det var på tide - da kan jeg endelig vurdere å skaffe meg en HTC! Jeg har lenge ønsket at de skulle åpne øynene og gi meg dette, endelig! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 I fremtiden kan du lytte til musikk med ditt eget hodesett. Oi... Nå ble jeg veldig usikker... Hvemses hodesett er det jeg lytter til musikk med NÅ? Kan ikke huske hvem jeg lånte det av! Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hadde dette bare vært standarden for telefoner som kan spille av musikk. Musikkspillende telefoner (ikke nødvendigvis dedikerte musikktelefoner) vil alltid ha et drawback dersom de ikke har 3,5mm plug. Riktignok følger det ofte med propper, men disse kunne de fint holdt seg for gode for å sende med. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) "Mitt eget hodesett" er forøvrig et A2DP hodesett. Forhåpentligvis kan jeg bruke også det i denne framtiden. Endret 20. juli 2009 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg