Gunnar Lium Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Mulig (helt sikkert?) at dette spørsmålet er stilt før, men setter uansett pris på svar eller linker til tidligere svar... Har nettopp kjøpt Xbox, og kjøpte pc for et par måneder siden (specs i sig). Spørsmålet, som noen kanskje har gjettet er da: Hva slags type spill egner seg best til xbox, og hvilke til pc? Strategispill og rpg blir selvfølgelig på pc, og slåss spill på xbox, men utover det er jeg litt i tvil. F. eks.: Splinter Cell? Matrix? Adventure? Jeg har bra tv/skjerm og hifi/monitorer til både pc og xbox, så spørsmålet dreier seg ganske enkelt om forskjellen rent teknisk... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bortsett fra det du allerede nevnte: Vil si Splinter Cell egner seg aller best på PC enn på en standard xbox. Da kontrollene er litt for vanskelige for en håndkontroller, siktinga blir blant annet for treig. Du kan også save hvor du vil på pc, noe du ikke kan på xboxen, men det er jo mer en fix enn en forskjell mellom hardwaren. Synes adventure- og FPS-spill (first person shooter) gjør seg best på PC, da kombinasjonen mus/tastatur er utrolig god. Du får riktignok slikt til xbox også. Det som til tider er utrolig gøy er å laste ned konsollversjonen av brett til actionspill som quake for så å spille mot konsollfolket fra en pc. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Enter the matrix kommer snart til xbox, gled deg Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Kommer til PC og, så vidt jeg har skjønt? Hvilken skal jeg velge...? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Skytespill er alltid bedre hvis du har en mus og et tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå