viper92 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Heisann! Har et logitech z-5500 anlegg koblet til pc'en hjemme. Har hatt det i snart et år, og det er har funket fett hele tiden. Men i går når jeg plugget i stikkontakten igjen, ble det svart. Ikke noe lys i av/på knappen. Jeg ville tro det er sikringen som har gått, men lurer på om noen har noen forslag/tips til hva feilen kan være. Også lurer jeg isåfall på hvordan sikring det er snakk om, og hvor jeg finner den. På forhånd takk! Endret 10. juli 2009 av viper92 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei, dette har skjedd med meg flere ganger....bak på subben er en sikring, denne kan du enkelt skru ut med et skrujern. den er rett under av/på knappen. husk å slå den av før du kobler til strømmen! Endret 10. juli 2009 av Cheese_king Lenke til kommentar
viper92 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Det er jeg klar over. Men hvordan sikring er det, og hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 skru den ut, ta den med til euronics,expert,mekk,biltema,clash olsson osv så vil dem kunne finne en tilsvarende Lenke til kommentar
viper92 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Ahh okei. Hehe, var det at strøm knappen min stod på når jeg plugga det i Men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 har det samme problemet, men sikrings-skruven har også gått i stykker (i et lite uhell) Lurer på om noen veit hvor jeg kan få tak i en slik sikringssruv? takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå