Star Fox Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvis man får medhold i klagen sin etter stryk på en eksamen, da får man vel delta i hovedopptaket med det nye vitnemålet sitt, og ikke bare i suppleringsopptaket i august? Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Bare hvis man har hurtigklaget og sender inn det nye, oppdaterte vitnemålet slik at opptakskontoret har det innen 14.07 kl 12:00. Endret 19. juli 2009 av Sanzu Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Vel, nå har skolen min rotet bort svaret på klagen så nå får jeg det ikke før neste uke en gang........ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Bare hvis man har hurtigklaget og sender inn det nye, oppdaterte vitnemålet slik at opptakskontoret har det innen 14.07 kl 12:00. Har du en kilde? En fordel om noen kan bekrefte dette. Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ikke annet enn at det var hengt opp en lapp på min lokale vgs hvor akkurat dette stod og at jeg har ringt opptakskontoret og spurt. Anbefaler dere å gjøre det samme selv, hvis fristen er av betydning for dere. Endret 19. juli 2009 av Sanzu Lenke til kommentar
pavilion2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ahnjo, slik jeg har forstått det så søker du med begge vitnemålene - så ja, da er du nok med i hovedopptaket. Ifølge samordnaopptak er fristen for ettersending av nytt vitnemål 12. juli. Forresten, noen som vet om skolen sender ut nye vitnemål til de som har fått medhold i en klage? Vet at det blir lagt ut på nettet, men hadde vært greit med papirformat også. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) UiA sa at vitnemålet måtte være dem i hende senest på tirsdag 14. juli klokken 12:00. Kan man sende vitnemålet med fax? Pavillion2, jeg tror du må dra dit og hente det. Det må i alle fall jeg hvis jeg får medhold i klagen. Endret 11. juli 2009 av Ahnjo Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har enda ikke fått svar på klagen, læreren tok seg av alle klagene (vi var 6 som strøyk i fysikk). Fikk bekreftelse datert 23. juni på mottatt klage. Har jeg egentlig krav om svar før 12. juli? Har nå fått avslag på søknadene hos HiST og NTNU pga. at jeg ikke har sendt vitnemål. Men venter jo på svar på klagen enda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 "Fyzikk zuger så jeg dropper bare de forelesningene fordi jeg ikke skjønner en dritt / skylder på dårlig lærer for å slippe å ha ansvar for meg selv" "HÆ? Kommer ikke inn på skole jeg vil pga fysikk? Hvordan er DEEEEET mulig?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå