Zxi Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Vet ikke om jeg poster på rette forumet, bare og flytte om det er feil. Jeg ble ansatt som lærling i et privat firma. Jeg har da 2 år foran meg som lærling, som jeg da har lyst og sertifisere meg til forskjellige ting. Lurer på om det er andre som har tatt forskjellige sertifiseringer i lærlingstiden sin? Isåfall, hvilke sertifiseringer? Betalte du skjøl? Vanskelig og ta sertifisering på siden av og være lærling? Noen som har tips angående dette? Har veldig lyst utnytte lærlingstida mi til og ta sertifiseringer som kan hjelpe meg senere i livet. //Zxi Endret 10. juli 2009 av Zxi Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 1. Som vi har diskutert privat, har jeg tatt en del. Legger til her ettersom det kan være flere som kan være interesserte i dette. 2. Jeg har tatt sertifiseringer innen HP service, Lenovo service samt. Wireless security, storage og div. andre. 3. Nei, bedriften har betalt alt for meg. 4. Jeg får ta mine sertifiseringer i arbeidstiden, men vil tro det går greit å lese på dette på kvelder osv. Stoffet er ikke så voldsomt tungt om man ikke begynner rett på CCNA osv. Absolutt ikke dumt å utnytte lærlingetida og bedriften du er i til det fulle, da dette danner grunnlaget for videre karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå