Sicho Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Heisann, har nettopp kjøpt meg en T720i, er kjempefornøyd, bortsett fra at kamera som følger med suger, men det var nu ikke no sjokk akkurat.. Problemet er at jeg vil gjerne laste ned noen spill, feks splinter cell, når jeg wapper meg til siden hvor jeg skal laste ned så står det at filen er for stor. Får beskjeden ønsket mottak er for stor. Hva er grunnen til dette? Jeg har prøvd og slette spillet som følger med mobilen, men fortsatt for jeg ikke lastet ned noe, dette gjelder andre spill også.. Er det andre ting jeg kan slette for og få kapasitet? Har ingen bilder inne eller lastet ned ringetoner ennå.. Noen? Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvor laster du ned Splinter Cell til mobil? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 http://www.gameloft.com/ har Spliner Cell for T720 og andre mobiler Sicho: det er en rekke problemer med java på T720/T720i. At filen er for stor høres derimot merkelig ut. Bestilte du hos gameloft? I såfall fikk du sikkert en link til en JAD-fil, som i allefall ikke er for stor. Er neppe minnet som er for lite. Lenke til kommentar
j-co Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvor laster du ned Splinter Cell til mobil? <SNIP> Lenke til kommentar
gollum^ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Spillet er bare mulig å kjøre på T720 versonen og ikke "i" fordi det følger med et kamera program som ikke er mulig å slette å da er det ikke nok plass igjen uansett. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Bah det suger jo bigtime.. Jaja, det kamerat shiten kunne vært slettet all the way for min del.. Null need for et kamera med den dårlige oppløsning.. Men et annet spørsmål, noen som har peiling på hvordan man slår av den batteri alarmen som kommer når det er lite batteri igjen? Har lest gjennom manualen hundre ganger.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Vet ikke om det går an..... Min piper som bare F*** mitt i timen, selv om jeg har på lydløs..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå