the_lynx Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har nå prøvd å brenne dvder med smartbuy 2,4x dvd+r med to filmer. Når jeg spiller filmene på stue dvd spilleren så virker begge filmene de første kapitlene, men så begynner alt å hakke veldig og dvd spilleren låser seg. Fant derfor ut at jeg skal prøve med noen nye plater. Er disse bra? Eller er det noe spesielt jeg må gjøre med de 8 såkalt smart buy dvdene for å få filmene til å vises ordentlig? Har brukt dvdshrink og nero på den første. Og dvd decrypter, dvd2one, img tool, og dvd decrypter igjen på den andre. Lenke til kommentar
gurban36 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Smart Buy bør du holde deg unna når du skal brenne filmer. Opplevde det samme som deg. Bytt til packard bell platene du nevnte, de har funka bra på min brenner (Sony dru500a, med dvdxcopy og dvddecrypter). Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Takk for hjelpen! Da løper jeg ned til elkjøp og kjøper de i morra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå