Kaare_Jay Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skal inn i HMKG i januar (rundt 15. jan tror jeg). Siden jeg først skal være et år i forsvaret tenkte jeg å forbedre vitnemålet litt ved å ta opp noen fag. Mitt spørsmål er: Hvordan melder man seg opp til fag etc? Jeg bor i Akershus og her må man melde seg opp til privatisteksamen mellom 1 og 15 januar hvis jeg ikke tar feil. Er dette noe jeg vil slippe, vil forsvaret fikse det slik at jeg kan ta privatisteksamen til våren selv om jeg eventuellt blir meldt opp etter tidsfristen? Kaare_Jay Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Privatisteksamner går via VO (voksenopplæringen). Så du må vel bare prate med dem når du er inne, afaik. Har planer om å ta opp et par fag selv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Oppmeldingsfristen gjelder akkurat som vanlig. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Stjeler tråden litt, hvis det er greit for deg Hørte rykter om at staten betaler eksamensavgift ved privatisteksamen (voksenopplæring?). Stemmer det, eller handler 'ryktene' om andre avgifter? Norskfagene er det eneste som hindrer meg i å ha over 5 i snitt, noe jeg trenger. Det blir forholdsvis dyrt for meg å betale 2100 i eksamensavgift for øyeblikket. Det er overkommelig, men hvis jeg kan få gjort det gratis, så vil jeg selvsagt heller gjøre det Endret 18. august 2009 av mathos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå