Erlend85 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hallo. Det viser seg at mye jeg har trodd ikke er virkelig, eller ikke har skjedd. Har vært litt sånn fra jeg var liten. Når jeg var liten var jeg overbevist om at moren min tok flaxloddet mitt som det var 500 000 på!!! Hente jeg fikk flaxlodd på senga . Men har vært flere sånne rare moments. I dag f. eks. prata jeg om noe som tydeligvis heller aldri har skjedd! Det er ofte ting som er litt! Oi! Alltid noe sånn... uten om det vanlige! Jeg blir helt sjokkert hver gang det skjer. Folk tror jeg lyver svært ofte om rare ting. Jeg tror jeg spurte om et horisontalt lyn på forumet her også. Var det bare tull? Det skjer så ofte at jeg spørr på forumet her nå om hva dette kan være fornoe. Er det vanlig fenomen hos de fleste? Takk! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 det har skjedd med meg også, men det virker som du opplever dette ganske hyppig. jeg vil tro det ikke er helt vanlig at det skjer så ofte. nå har jeg ikke særlig peiling på slike ting, men jeg kan jo prøve meg frem. sover du nok? spiser du riktig? sitter du inne dager i strekk? mine tanker vandrer på at det er et eller annet kroppen din får forlite eller formye av. som igjenn fører til at du muligens blir litt "sløv" og lettere forveksler slike ting. spekulasjoner på høyt nivå Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan og når våkner du om morgenen? Det er rett før vi våkner vi drømmer drømmene vi husker. Hvordan du våkner (og kanskje når) kan derfor ha litt eller mye innvirkning på det du beskriver utifra min ukvalifiserte gjetning Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Døgnrytmen min varierer hele tiden. Noen ganger er den opp ned. Kanskje det kan være derfor? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blåbær_* Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har en gang våknet opp på natten med et marerit av at dama hadde hvert utro, å da jeg voknet så føltes jo dette veldig realistisk for meg. Så da jeg voknet og så at hun lå på siden av meg så vart jeg sint, snudde ryggen min til henne og mumla jævla dritt kjerring til meg selv. tenkte for meg selv at hun skal ut så fort solen står opp... måtte jo til slutt da morgen kom innse at jeg hadde drømt. det var litt flaut Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 har drømt at eg drømte at eg hadde et mareritt som eg drømte. man tror man er våken første gang man "våkner" hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er et fagutrykk for det, kommer ikke på det i farta. Er normalt for små barn tror jeg, og om du går på enkelte medisiner (f.eks. noen typer anti-depressiva), men ellers er det noe du bør oppsøke lege for tror jeg. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Haha, husker en gang jeg hadde en fin drøm om at jeg møtte en jente. Ble forelsket i henne, og fant ut at hun het Constance (haha). Da jeg våkna hadde jeg fortsatt "forelska" følelsen. Var helt rart, jeg ble nesten litt trist med tanke på at jeg aldri fikk se henne mer! Vet også at jeg gikk inn på facebook å søkte etter Constance eller noe, men fikk ingen resultat. Var bare halvvåken når jeg gjor det, men merkelig uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå