Pysj Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Enklere å snike på bussen med SMS-billett enn tradisjonelle billetter. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Enklere å snike på bussen med SMS-billett enn tradisjonelle billetter. Les mer Dei kjem då til å ringe politiet i kvar instans? Heh, trur politiet fort blir lei då, og private firma bør, som me alle veit, ikkje ha politimakt. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er 1500 kr bot for å forfalske billett i Oslo fra Ruter. Det vet jeg godt Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Fuck jævla Ruter og disse amøbe kontrollørene! Jeg fant ikke billetten min med en gang når det var kontroll på t-banen. Ikke før 2min etter at jeg fikk bot fant jeg den, og selvfølgelig hjalp det ikke med en klage da. Får bare så jævlig lyst å hevne meg etter slik urettferdighet! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Snike er det samme som å stjele. Hugg av hånden..... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Å snike er da ikke tyveri, det er akkurat det det høres ut som - sniking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg