Gå til innhold

Omnia HD fra pixmania, endre språk i menyene?

s1

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg fant Samsung Omnia HD til pixmania.no til en billig penge. Den blir 5189,- uten abm.

Det står også at menyene kommer på fransk, engelsk, tysk, spansk og italiensk.

Om jeg bestiller meg denne telefoenen, er det muligheter å få menyene i norsk?

Takktakk :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er vel pixmania.com?

Hva er dette for noe firma egentlig? Er det seriøst, osv.?

Prisene der ser jo veldig rimelige ut, men det er vel pga at de ikke er basert i Norge?

Hvordan er det med toll, osv.? - Ser at de har en mulighet for å sende varer som gaver, og det er vel måten å omgå toll på ;)

Tilbake til spørsmålet:

Regner med at det bare er å legge inn en norsk ROM på den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå har de satt opp prisen til 5399......

det er ganske dyrt for 8gb versonen med bare språk på engelsk,tysk,fransk og spansk.

den koster 5734 på megastorenorge.no

det er norsk språk på den selv om det er en svensk side, fordi alle samsung telefonene i norden har norsk,dansk og svensk språk og det er 16gb versonen

Endret av united24
Lenke til kommentar

Pixmania er Fransk. Alt du handler derifra ligger på lager i Frankrike. Derfor kan du risikere at du ikke får norske menyer eller bruksanvisning på norsk. Det er ofte problemer med reklamasjoner da kjøpte varer må leveres tilbake til Frankrike. Har selv kjøpt kamera derifra og fikk norske menyer,men det kameraet ble levert med menyer for hele europa.Mobiler har ofte egne menyer for skandinavia. Prisene på pixmania er inkl. Norsk moms og ferdig fortollet + frakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...