Gjest undrende_16 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Okei, jeg skal prøve å gjøre dette kort og enkelt: Jeg er ei jente som har mange jentevenner og gode guttekompiser, men nå har jeg fått følelser for en mine guttevenner. Han er utrolig morsom hele tiden, utrolig kjekk og snill, og når vi er alene sammen så prater vi ofte om følelser og forhold til venner og andre. Han er kort sagt alt det jeg ser i en gutt som kan være min kjæreste. Men denne gutten har dame .. Men likevel så ser vi film sammen og prater mye og noen ganger småkoser vi (ikke noe kyssing og slikt nei). Hva gjør man når man har følelser for en venn? Og når denne vennen ikke kan forestille seg i det hele tatt at jeg liker han? Kom gjerne med andre lignende historier, tips, hint, erfaring osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hold deg unna til han er ledig er mitt tips Men gjerne omgås med han altså! Endret 9. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Go for it! Prøv ivertfall å si hva du føler.. Hva er det verste som kan skje..(?) Hvis han "koser" med andre enn damen sin, da virker det jo litt som han har føleser for deg. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Go for it! Prøv ivertfall å si hva du føler.. Hva er det verste som kan skje..(?) Hvis han "koser" med andre enn damen sin, da virker det jo litt som han har føleser for deg. Hehe, nå skrev du akkurat hva hun ikke skal gjøre. TS burde holde seg "unna", og se an hva han vil etter hvert. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt for passivt etter min mening.. Tenk om hun ikke gjør noe videre med dette, å kanskje hun kommer til å angre resten av livet!? :O Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Alt for passivt etter min mening.. Tenk om hun ikke gjør noe videre med dette, å kanskje hun kommer til å angre resten av livet!? :O Du er nok litt ung. Han er allerede i et forhold, og ut ifra det hun skriver er det ikke veldig mye som tyder på at han vil dumpe dama for henne. Det betyr ikke at hun er helt sjanseløs, de har tross alt kosa som hun sier. Hva slags kos aner jeg ikke. Som en hovedregel lufter man heller ikke slike følelser før man har fått noen indikasjon på at de kan være gjensidige. Endret 10. juli 2009 av Kloever Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er jeg litt for ung? Går det ikke mer på erfaring enn alder? :!: Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er jeg litt for ung? Går det ikke mer på erfaring enn alder? :!: Har du gode erfaringer med denne fremgangsmåten i lignende tilfeller? Da tror jeg det heller er unntaket. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ikke lett å si hva man bør/kan gjøre i den alderen men... synes uansett du bør la være å prøve og gå videre med han, av respekt for dama hans. Hva ville du ment om du var i et forhold med en gutt, mens en annen gutt/god venn av deg (som visste du var opptatt) la an på deg? Hvis det dere har nå funker bra, burde du la det bli med det, og heller stenge de andre følelsene ute...inntil han evt. blir singel av andre grunner. I mellomtiden kan du heller fokusere på de fiskene i fjorden som svømmer alene. Lenke til kommentar
Gjest undrende_16 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tusen takk for tips! Joa, den "kosinga" var ikke sånn alvorlig kosing egentlig .. :!: Kan heller kalles pjusking og dulling, siden han klemmer meg bare og ber meg om å klø han på ryggen eller noe annet berøringsaktig :3 friendly services SÅ; Jeg tror dere har rett, jeg bør vente å se hva som skjer og bare la vær å blande meg i deres forhold. De er begge mine gode venner, og jeg ville aldri ødelagt for dem .. Jeg tror jeg skal forsette å være den gode kompisen hans, og heller bare beundre han litt på avstand Han er jo tross alt slik med alle jentevennene våre, når jeg tenker meg om. <3 thnks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå