Hoffah Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg ser inne på her på hardware på så er det 15 g forskjell på disse. Er d noen annen forskjell på disse? Noen som har annet forslag på billige hodetelefoner. Maks 500,- Disse kriteriene er viktigst( i rekkefølge): Sammenleggbar Tåler en del/livstidgaranti Lyden Vekt Prisen Medfølgene utstyr(oppbevaringsveske, ekstra puter) Er det noen som har erfaringer med piooner seh 33? Ser at Expert selger dem til 319,- De var også veldig lette med sine 45 g.j Endret 10. juli 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ingen forskjell på de to hodetelefonene. Har begge. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Takk for svar. Jeg har lest litt og sjekket og satt meg opp ei liste over aktuelle hodetelefoner! Koss PortaPro AKG K 412 P Sennheiser px 100 Piooner seh 33 Koss sporta pro Koss ktx 8 AKG K 412 p Philips SHL9500 Sennheiser px 200 Hvilke er de beste i forhold til mine krav som du ser på det første innlegget? EDIT: Det ble Sennheiser px100 Endret 16. juli 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Takk for svar. Jeg har lest litt og sjekket og satt meg opp ei liste over aktuelle hodetelefoner! Koss PortaPro AKG K 412 P Sennheiser xp 100 Piooner seh 33 Koss sporta pro koss ktx 8 akg k 412 p Hvilke er de beste i forhold til mine krav som du ser på det første innlegget? Har alltid brukt Sennheiser, så har bare positivt å si om det merket hvertfall. Både PX100 og PX200 brukes til MP3, men liker PX200 litt bedre over lengre tid på øret. Vil hvertfall si at jeg syns de har bedre lyd enn Koss headsets jeg har prøvd, de kan "brettes" sammen og følger med en eske du kan ha de i. Eneste minuset er at de har en litt lang og rett mini-jack som kan være litt ubehagelig å gå med i lomma avhengig av hvor uttaket på MP3en er. På den jeg har nå funker det greit, men den forrige MP3en var ubehagelig å gå med med det headsetttet. PX200 er også veldig nice ved at de stenger lyden veldig godt inn, så kan sitte hvor enn du vil med god lyd uten at noen andre hører deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå