bjorns_1 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Som topic sier jeg trenger hjelp til og finne navnet på noen serier. Her er det lille jeg husker om dem Serie 1: Husker det var om en mann som tok på seg enslag "robot" drakt. Og kjempet mot skurker Serie 2: Handler om en som ble tatt fra familien (tror jeg) og ble triksa med på et slags vis( husker ikke hvordan) ble holdt hemmlig i et rom og brukt til hemlige oppdrag. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Eg skal ikkje si noe sikkert, men eg tror nok du må gi litt meir informasjon før noen kan svare deg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Oh, jeg vet akuratt hvilken serie nr2 er. Men husker døgern ikke navnet på den. Satt gutten i ei glasskule også til tider? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 hmm, får prøve og komme på litt til da. Serie 2: Han sneik seg avogtil ut og spionerte på familien sin tror jeg... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 aner desverre ikke hva du snakker om.. enkelte ting er særs vanskilg å google Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 hehe, det var det jeg og kom fremtil Derfor jeg prøver lykken her, muligens noen har setten av dem og husker navnet. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 "Serie 1" er vel ikke tilfeldigvis Iron Man? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Nei det var ikke det. Var en ganske voldelig serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå