Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sprut fra jenta

Gjest Guest_Roar_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Roar_*

Ikveld hadde jeg sex for første gang, jeg er femten og hun er 13! Vi har vært sammen siden Mai og er begge voksne for alderen. Da jeg hadde sex med henne idag begynte hun å blø litt, men etter omtrent 15 minutter begynte hun å sprute noe oppover mot magen min. hun stønnet veldi mye, va var det som kom ut fra henne, dette er vel ikke noe bra eller vanlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god del jenter kan sprute (meg selv inkludert), og det som kommer ut er en blank væske som er temmelig luktfri. Det er ikke urin, det er ikke farlig, det er ikke unormalt, og for min del er i alle fall orgasmene bedre de gangene jeg spruter, så du kan egentlig bare være glad:)

Lenke til kommentar
En god del jenter kan sprute (meg selv inkludert), og det som kommer ut er en blank væske som er temmelig luktfri. Det er ikke urin, det er ikke farlig, det er ikke unormalt, og for min del er i alle fall orgasmene bedre de gangene jeg spruter, så du kan egentlig bare være glad:)

væsken som kommer ut inneholder spor av urin.

men ellers er det helt korrekt det som er nevnt over.

Lenke til kommentar

Riktig, men det ER ikke snakk om urin. Hun tisser altså ikke på seg, selv om det kommer ut urinrøret.

Lenke til kommentar

har lest att sæd også kan ha spor av urin i seg. er det korekt?

Lenke til kommentar

har lest att sæd også kan ha spor av urin i seg. er det korekt?

Selvfølgelig kan sæd inneholde spor av urin. Begge væskene kommer jo ut gjennom samme kanal. Med mindre du er en av de personene som aldri har urinert i ditt liv eller vasker urinrøret med plumbo etter du har vært på do. Mao: helt naturlig

Lenke til kommentar

selvfølgelig kommer det igjennom samme kanal/rør i tissemannen. (kilde)

Hos begge kjønn har urinrøret som oppgave å lede urin fra urinblæren og ut av kroppen, men hos hannkjønn fungerer det også som sædleder under ejakulasjon.

jeg har slettet en gjestepost som ikke var av sensitiv art.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...