Thrinduil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Prøvde å finne ett lignende tema, men fant ingen. Som tittel nevner, så lurer jeg på hvor en kanskje kan få tak i et gratis bluetooth program/driver til PC slik at en kan sende en bilde eller musikk fil til for eksempel en mobil telefon. Takker for svar! Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Har maskinen din en bluetooth enhet? hva er merke og modellnavnet? er du usikker på merke og modell kan du sjekke på enhetsbehandling. Min datamaskin --> Egenskaper --> Hardware --> Enhetsbehandling. bla til du finner bluetooth enheten og gå på Egenskaper også på Detaljer der vil du finne en kode som feks: PCI\\VEN_8086DEV_2992&SUBSYS_2802103C........ jeg trenger de 2 firetegn sifrene jeg har uthevd i fet skrift viss jeg skal finne driveren til deg. Endret 10. juli 2009 av Freke88 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg fant ikke "Egenskaper" på Min Datamaskin: Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jeg fant ikke "Egenskaper" på Min Datamaskin: Du må høyreklikke så vil du nok finne egenskaper. eller så kan du holde inn "Windowsknappen" (mellom CTRL og Alt) og trykke på "R" du vil da få opp et "kjør" vindu der skriver du devmgmt.msc og trykker enter da kommer du direkte inne på Enhetsbehandling Endret 10. juli 2009 av Freke88 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Freke88 ber deg se i enhetsbehandling. Du kommer dit ved å høyre klikke på min datamaskin ikonet på skrivebordet og deretter velge 1)egenskaper - 2)maskinvare - 3)enhetsbehandling Edit: Hvis du ikke har bluetooth enhet i maskinen kan du eventuelt kjøpe deg en usb dongle basert bluetooth sender/receiver. Drivere medfølger . Eks liten og nett fra Asus: https://prisguiden.no/product.php?product_id=101634 Endret 10. juli 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå