Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal kjøpe bærbar pc som skal brukes for det meste til film, internettsurfing, poker og litt gaming. Har sett litt rundt, men det bærbare pc markedet fremstår som en jungel for meg. Den pcen jeg hittil har kommet frem til som det beste alternativet må være Acer sin 5738zg: 5738zg på Amentio Men som sagt har jeg antagelig godt glipp av mange andre gode alternativ. Hadde satt pris på om noen kunne informere meg om andre gode alternativ slik at jeg får gjort et velinformert valg. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ser etter akkurat det samme som deg, og har kommet fram til samme konklusjon om Acer Aspire 5738ZG. Den later til å være det beste man kan få på et prisnivå på rundt 6000 kroner for min del. Jeg hadde ikke sjekket priser da, den kostet 5,995 på Elprice hvor jeg fant den, så tusen takk for tipset om Amentio. Et annet alternativ som jeg så på var Acer Aspire 5737Z som later til å være en tidligere utgave av den du linker til (hvem er det som bestemmer disse merkelige modellnavnene med nummer uansett? ). Koster noen hundrelapper mindre, og den eneste forskjellen jeg kan se sånn umiddelbart er en noe mindre harddisk, et annerledes grafikkort og noe forskjellig design. Så med mindre man skal bruke den til spilling, så virker den, i mine øyne, minst like kurant som Acer Aspire 5738ZG. Skal sies at laptop-markedet ser ut som en jungel for meg også, og har ikke hatt bærbar på mange år, så det kan være fullt mulig det finnes bedre alternativer der ute for hva jeg vet. Håper noen flere har noe å bidra med! Endret 10. juli 2009 av Hawko Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har en kompis me akkurat den pcn.. har selv en 5930g Ifølge windows har min bedre ytelse (hmm?) Men den der fungerer fint jaa .. Hmm litt trøtt nå Men den er helt fin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det står dessuten under produktbeskrivelsen til amentio at den har Blu-ray drive. Er ikke det rimelig sykt for en pc til 5620? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå