Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Pcen starter, også slår den seg av innen 3-5 sekunder.


Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp fått tilbake min Acer Aspire fra reprasjon..

Den virket til å begynne med, og etter den hadde installert litt drivere av seg selv krevde maskinen en restart. Etter dette ville ikke pcen starte helt opp igjen, den starter, men går bare i noen sekunder før den slår seg av. Ser heller ingenting på skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører Windows Vista.. Pcen rekker ikke laste noe særlig..

Den starter, begynner å kjøre, men før skjermen eller noenting kommer så er det bare blackout..

TAKKER FOR SVAR!

 

EDIT: Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, kommer pcen litt lenger.. Jeg ser at pcen begynner på recovery, men den klarer ikke å komme særlig langt.. Pcen slår seg av uansett..

Endret av KenMH
Lenke til kommentar
Jeg kjører Windows Vista.. Pcen rekker ikke laste noe særlig..

Den starter, begynner å kjøre, men før skjermen eller noenting kommer så er det bare blackout..

TAKKER FOR SVAR!

 

EDIT: Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, kommer pcen litt lenger.. Jeg ser at pcen begynner på recovery, men den klarer ikke å komme særlig langt.. Pcen slår seg av uansett..

 

ta ut batt og skru på maskina, la batt ligge UTENFOR maskinen med kun lader i!

dette kan hjelpe ;)

Lenke til kommentar

Da var problemet løst, de som har fikset pcen min har jo ikke klart å sette pcen sammen med alle skruer osv.. Det var et eller annet inne i pcen som ikke var skrudd fast, er desverre ikke sikker på hva denne delen heter, men det hjalp å sette den inn.

 

Siste gang jeg tar pcen dit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...