Kenzz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei, har nettopp fått tilbake min Acer Aspire fra reprasjon.. Den virket til å begynne med, og etter den hadde installert litt drivere av seg selv krevde maskinen en restart. Etter dette ville ikke pcen starte helt opp igjen, den starter, men går bare i noen sekunder før den slår seg av. Ser heller ingenting på skjermen. Lenke til kommentar
webmasterx Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 da kan det kansje være noe du har installert. hadde det samme problemet brukte bare gjennoppretings cd'en. Det funka for meg.... Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 da kan det kansje være noe du har installert. hadde det samme problemet brukte bare gjennoppretings cd'en. Det funka for meg.... Tror ikke jeg har den cden Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er som regel en gjenopprettingspartisjon på PC. Denne kjører du ofte ved å trykke F10 eller F11 ved oppstart. Lenke til kommentar
Zxi Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Får du logget inn på Windows? Eller detter du ut før Windows er lastet? Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Recovery funksjon på Acer pleier å være: Alt + F10 Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Dette kan komme av en driver som sagt over! Det som skjer er at det er en programvare endring som maskinen ikke "klarer" Det kan også være våres alle kjære windows. kjører du xp? om du gjør det kan dette hende ved inst feil under inst av sp3! Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jeg kjører Windows Vista.. Pcen rekker ikke laste noe særlig.. Den starter, begynner å kjøre, men før skjermen eller noenting kommer så er det bare blackout.. TAKKER FOR SVAR! EDIT: Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, kommer pcen litt lenger.. Jeg ser at pcen begynner på recovery, men den klarer ikke å komme særlig langt.. Pcen slår seg av uansett.. Endret 10. juli 2009 av KenMH Lenke til kommentar
marbek Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg kjører Windows Vista.. Pcen rekker ikke laste noe særlig..Den starter, begynner å kjøre, men før skjermen eller noenting kommer så er det bare blackout.. TAKKER FOR SVAR! EDIT: Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen, kommer pcen litt lenger.. Jeg ser at pcen begynner på recovery, men den klarer ikke å komme særlig langt.. Pcen slår seg av uansett.. ta ut batt og skru på maskina, la batt ligge UTENFOR maskinen med kun lader i! dette kan hjelpe Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Hei igjen, fikk maskinen til å starte her om dagen, men så slo den seg av etter en stund igjen.. Så jeg kom faktisk helt inn til skrivebordet osv, men det gikk dårlig til slutt.. Lenke til kommentar
Peetz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva var årsaken til at du sendte den til reperasjon første gang? ;> Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Da var problemet løst, de som har fikset pcen min har jo ikke klart å sette pcen sammen med alle skruer osv.. Det var et eller annet inne i pcen som ikke var skrudd fast, er desverre ikke sikker på hva denne delen heter, men det hjalp å sette den inn. Siste gang jeg tar pcen dit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå