gunna Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hei! Holder på med en nettbutikk hvor vi skal selge alt av radioutstyrte biler/fly/helikopter og deler til disse. Siden er ca 20% inn i utviklingen, men jeg vil gjerne høre hva dere har å si URL til siden Fyr løs! Endret 10. juli 2009 av gunna Lenke til kommentar
gunna Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Bump? Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hovedmenyen trenger styling. Siden skalerer ikke slik den skal. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Menyen burde være mye større. Og når man har siden oppe i et lite vindu(ikke full skjerm), så kom det sånne scrolle-ting på tekstboksen. Meget irriterende. Ellers bra. Fin logo, fine farger. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 rotete synes du burde ha en klassisk meny på venstre side med hva man kan kjøpe og oversiktlig liste som kun går nedover ikke ved siden av hverandre med varene under den kategorien. Lenke til kommentar
gunna Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Hovedmenyen trenger styling. Siden skalerer ikke slik den skal. Hvordan skalerer den ikke riktig? Menyen burde være mye større. Og når man har siden oppe i et lite vindu(ikke full skjerm), så kom det sånne scrolle-ting på tekstboksen. Meget irriterende. Ellers bra. Fin logo, fine farger. Endret fra overflow:auto til hidden. Hvilken meny burde vært større? Hovedmenyen (Med tre linker nå) eller en annen? Lenke til kommentar
gunna Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) rotete synes du burde ha en klassisk meny på venstre side med hva man kan kjøpe og oversiktlig liste som kun går nedover ikke ved siden av hverandre med varene under den kategorien. Er faktisk den menyen jeg har fått mest skryt for av andre Takk for kritikk, men tror den blir som den er inntil videre. Gjerne logg inn med email [email protected] - passord blank, for hvordan menyene ser ut når man er logget inn. Endret 10. juli 2009 av gunna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hovedmenyen trenger styling. Siden skalerer ikke slik den skal. Hvordan skalerer den ikke riktig? Mange måter. Du mangler spesifisert vidde på divene dine så når siden skaleres (dvs noen endrer størrelse på browservinduet) overlapper ting hverandre, det kommer individuelle scrollbars på deler av siden etc istedetfor at hele siden i seg selv scrolles horisontalt Endret 11. juli 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det berre hos meg den er nede? Lenke til kommentar
gunna Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Er det berre hos meg den er nede? Nå er den åpen en stund! Tar den ned mens jeg jobber Lenke til kommentar
gunna Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Kommentarer på butikken? Gå inn på en vare. Forrige/Neste bilde i galleriet funker foreløpig kun hvis JS er skrudd av, da jeg ikke har lagd dette enda. Er klar over UTF-8 feilen i "Omtale". Lenke til kommentar
gunna Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som vil teste ut funksjonaliteten i siden? Registrer deg, logg inn og prøv litt av tingene som for eksempel å legge til varer i handlekurven osv. Vil ha kommentarer om alt som faller deg inn Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Personlig liker jeg bedre når nettsider er sentrerte på siden og ikke venstrestilt. Den der "load" sirkelen som surrer i banneren irriterte meg litt, mener den burde vært sentrert i banneren og ikke til venstre for midten slik den er nå. Endre knappen etter man har trykt på gå til kassen ser ikke ut til å gjøre noe(men er sikkert ikke implementert enda) edit: Ikke så stor fan av at den load sirkelen dukker opp inni hvert og et bilde mens det leader heller, synes det ser rotete ut når det er mange bilde på en side. Hvis man trykker på en underkategori, servoer under radioutstyr feks, burde det vært det samme som å nå man velger alle servoer, imo Endret 18. juli 2009 av Vipera Lenke til kommentar
gunna Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hei. Syntes du loading-sirkelen (i headeren) ser bedre ut sånn som det er nå? Fjernet også loading-bildet inni bildene. Skal også ordne det du sier med menyen. Takk for innspill! Fler kommentarer? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Den så bedre ut nå ja, men den er vel midtstil på siden nå. Personlig tror jeg at jeg hadde midtstilten i forhold til headeren, dvs selv hadde jeg midtstilt hele siden og da hadde sirkelen blitt midt på headeren Men andre liker kanskje sider som er venstrestilte Lenke til kommentar
gunna Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Sånn, nå bør loading-sirkelen være relativt midtstilt Endre-knappen er ikke funksjonell enda nei. Men ellers, alt funker greit? Endret 19. juli 2009 av gunna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå