Gå til innhold

[Løst]Har jeg rett til å heve kjøpet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå vet jeg ikke hvordan det gikk med deg, men hvis feilene er slik som du har beskrevet her, så har du ikke krav på å heve kjøpet. Det at maskinen "fryser" "låser" seg, er ikke grunn nok for dette.

Det skal være feil på samme komponent 3 ganger, for å få heve kjøpet, f.eks harddisk, hovedkort, grafkort osv.

Jeg vet at med maskinen du har, så har det vært litt bios trøbbel, og at en reinstall med BIOS oppd skal rette opp den type feil.

Skremmende at du kan fremstå som en profesjonell person med erfaring innen yrket og samtidig lire av deg så mye feil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den må på reprasjon igjen. Betyr egentlig ikke en dritt, siden jeg har ny pc som fungerer strålende. Syns det er skandaløst at det skal være så vanskelig. Uansett hva feilen skyldes er det åpenbart at det ikke kan fikses. Uakseptabelt spør du meg.

Jeg får bare krangle videre! :)

Lenke til kommentar
Den må på reprasjon igjen. Betyr egentlig ikke en dritt, siden jeg har ny pc som fungerer strålende. Syns det er skandaløst at det skal være så vanskelig. Uansett hva feilen skyldes er det åpenbart at det ikke kan fikses. Uakseptabelt spør du meg.

Jeg får bare krangle videre! :)

Skriv et brev til forbrukerrådet og gi en kopi til selger.

Litt av en møkkabutikk. Kan være lurt å styre unna Elprice ser det ut til, for butikken har tydeligvis fått beskjed fra høyere hold om at heving av kjøp ikke skal være mulig.

Lenke til kommentar
Skriv et brev til forbrukerrådet og gi en kopi til selger.

Litt av en møkkabutikk. Kan være lurt å styre unna Elprice ser det ut til, for butikken har tydeligvis fått beskjed fra høyere hold om at heving av kjøp ikke skal være mulig.

Ja. Virker som om det går dårlig med butikken, de har aldri kunder, og når det er kunder der er det klager. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...