Scooby snacks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei Jeg driver for tiden på med en nettside, hvordan bør jeg gå frem for å nå ut til flest mulig? Finnes det noen gode guider til SEO etc. Har for tiden ikke nok midler til å betale for reklame på andre nettsider etc. På forhånd takk. Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Dette er den beste guiden til SEO jeg noensinne har lest. Den senere tiden har nettsteder som twitter begynnt å ta av helt på søkemotorer, så anbefaler i tillegg å opprette konto på både alle communituessider (twitter, flickr, digg, etc.), da dette gir deg gratis inngående linker med høy troverdighet. Dersom du i tillegg kommer opp med noe som sprer seg fort (viralt/nyskapende/kreativt/kvalitetsinnhold), er dette en god måte å skaffe seg inngående linker til siden din, noe som igjen fører til høyere plasseringer. Kjør til slutt på med startpakker fra AdWords og MyAd, og du er kjapt i gang med kun en dags arbeid. :!: Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Veldig bra.. Men ifolge denne videoen har ikke alderen til domenet sa mye a si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå