Rankiz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg har sett på mange kabinetter og kan ikke bestemme mellom Antec 902 eller Sunbeam Transformer. Jeg vet at Antec er DET ultimate kjølings kabinettet. Men, Sunbeam Transformer er det kuleste kabinettet jeg har sett (LED er harry? ^^). Hva ville du valgt? Hvis jeg velger Sunbeam transformer må jeg kjøpe en fan kontroller som regulerer hastigheten på viftene. Antec gir også fra seg en lyd når viftene kommer over 70%, men mange holder Antec viftene på 50% uten problemer. Sunbeam transformer (Kom på markedet i 2004. "Gammel", anmeldelser av den har sagt at kjølingen er utrolig god, men bråkete. (Anmeldelsene er fra 2004-2006, men god kjøling er god kjøling uansett(?). Fan kontroller/Vifte regulator skal være løsningen har jeg hørt, da du regulerer ned vifte hastigheten. Antec 902 (Perfekt kjøling, ikke noe minus her. Eneste er at Sunbeam transformer er mye kulere å se på. Du kan enkelt kjøpe en fan kontroller og en ekstra front 120mm vifte uten at Sunbeam blir dyrere en Antec 902, selvom pris ikke er noe hindring. Med ekstrauttstyrer, vil Sunbeam Transformers ha like god kjøling som Antec 902 har?) Hvilken ville du valgt? Vet mange kanskje kommer til å si Antec 902, men jeg har lyst til at du tenker deg om før du bestemmer deg. Jeg har problemer med å velge hvilken jeg skal gå for. Noe av grunnen er at Sunbeams utseende gjør at jeg bare må kjøpe den. Samtidig som jeg vet at Antec 902 er utrolig, utrolig god på kjøling. Noe som gjør at jeg må kjøpe den isteden for. Derfor går meningene mine fram og tilbake fra Sunbeam Transformers til Antec 902 og jeg greier aldri bestemme meg. Ekstra: HDD: Western Digital Caviar Black 1 TB Video card Sapphire Toxic 4890 Vapor-X cooling PSU: Corsair 750W HX RAM: G.SKILL 6GB Motherboard: Asus P6T Deluxe v2 CPU: Intel i7 920 CPU cooler: Noctua NH-U12P SE1366 Endret 9. juli 2009 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Greier ikke bestemme meg :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Om 6 måneder kommer du til å tenke at du skjøt deg selv i foten siden du kjøpte sunbeam sitt kabinett. Antec er helt klart det kabinettet med høyest kvalitet av de to, dessuten vil du slippe at omgangskretsen din forsvinner og blir erstattet av insekter tiltrukket av lyset i den radioaktive blikkassa som kalles transformer. Hvis du synes transformer er kulere å se på, så burde penga gå til terapi snarere enn kabinett. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 serr er det Antec 902? Ser skummelt lik ut som min antect twelve hundred :S Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Har bygd en pc i et Sunbeam Transformer kabinett til naboen. Et forferdelig stål/plastikk kabinett, med masse dårlige løsninger. Bakoversveis fikk jeg da jeg bootet opp første gang. Et lysorgel uten like, med jetmotorer klar for take off. Har også bygd tre pcer i Antec 900, som er ca det samme som det du linker til. Det var en helt annen og positiv opplevelse, i forhold til flyhangaren Sunbeam. Av de to er jeg ikke i tvil, kjøp Antec! Her har du gamerkabinett : http://www.coolermaster.com/products/produ...=17&id=3947. Du får også kjøpt sidedør med vindu på coolermasters webshop. Det har du råd til, da jeg ser hvilke hardware du skal ha ellers Endret 9. juli 2009 av lucky666 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Har bygd en pc i et Sunbeam Transformer kabinett til naboen. Et forferdelig stål/plastikk kabinett, med masse dårlige løsninger. Bakoversveis fikk jeg da jeg bootet opp første gang. Et lysorgel uten like, med jetmotorer klar for take off. Har også bygd tre pcer i Antec 900, som er ca det samme som det du linker til. Det var en helt annen og positiv opplevelse, i forhold til flyhangaren Sunbeam. Av de to er jeg ikke i tvil, kjøp Antec! Her har du gamerkabinett : http://www.coolermaster.com/products/produ...=17&id=3947. Du får også kjøpt sidedør med vindu på coolermasters webshop. Det har du råd til, da jeg ser hvilke hardware du skal ha ellers You made my day! Når jeg tenker over det, var det eneste jeg likte med sunbeam sidedøren med vindu. Vet du om noen kule sidedører med vindu som ikke er helt plaine? Samma hvilket kabinett de passer til, er på iphone så jeg vil skjekke det senere i dag. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, noen som vet hvor du kjøper sidepanel? De på sidene til Cool master/Antec osv er utrolig kjedelige. Kanskje det er en side som også selger side panels og en beskrivelse av hvilken pc'er de passer til? Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Heisann! Jeg har et Antec P182 kabinett og jeg er meget godt fornøyd med kvaliteten til Antec. Før jeg kjøpte meg kabinett hadde jeg sett meg ut Antec 902 og Antec P182 og fant mye god omtale av begge to. Valgte å satse på lyddemping fremfor kjøling, så det ble P182 til slutt da. Jeg er sikker på at du blir fornøyd med 902 hvis det er god kjøling du vil ha! edit: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=74 Endret 10. juli 2009 av wwws78 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann! Jeg har et Antec P182 kabinett og jeg er meget godt fornøyd med kvaliteten til Antec. Før jeg kjøpte meg kabinett hadde jeg sett meg ut Antec 902 og Antec P182 og fant mye god omtale av begge to. Valgte å satse på lyddemping fremfor kjøling, så det ble P182 til slutt da. Jeg er sikker på at du blir fornøyd med 902 hvis det er god kjøling du vil ha! edit: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=74 Tror linken din er feil, men uansett. Jeg tenkte på antec 902 kanskje, men problemet er at jeg ikke liker hvordan den ser ut. Vil veldig gjerne bytte ut sidepanelet med noe som ligner Sunbeam Transformer sitt panel, eller et side panel som ikke er bare er et plain vindu. Noen som vet om en side? Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ikke noe å disuktere ! sunbeam ser kanskje bedre ut, men mye dårligere byggekvalitet, har selv antec twelve hundred, er vanvittig til kjøling, men skulle jo bare mangle med 9-10 vifter inni så åpenbart antec! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Antec 902 kan se utrolig kul ut hvis du skifter vifter med LED lys right? Sett den i grønn, mye heftigere. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ja, noen som vet hvor du kjøper sidepanel? De på sidene til Cool master/Antec osv er utrolig kjedelige. Kanskje det er en side som også selger side panels og en beskrivelse av hvilken pc'er de passer til? http://www.coolermaster.com/products/produ...ail&id=4233 De er ikke kjedelige, da har stil Endret 10. juli 2009 av lucky666 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Antec 902 kan se utrolig kul ut hvis du skifter vifter med LED lys right? Sett den i grønn, mye heftigere. Synes kabinettet passer mer med blå. Men synes ikke lys i kabinett er noe fint i det hele tatt. Blir for mye for meg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Jaja, noen som vet om en internett side/butikk som driver med case modding? Tenkte på et custom buildt sidepanel, burde ikke være noe problem egentlig hvis jeg først finner butikken... Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Å vil du skille deg litt ut, ville jeg valgt Cooler Master Storm Scout. Det er veldig likt Antec 902, og på tross av litt dårligere kjøling har det mye bedre ryddemuligheter. Men uansett, lykke til med valget Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Egentlig ganske kult kabinett du linket til der Tepose Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Kan jeg kjøpe et helt svart/hvitt side panel til Antec 902? Tenkte jeg skulle lage meg et eget vindu. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330958 Dette kabinettet har jeg nå nylig kjøpt meg. Er utrulig fornøyd med dette, det er bra kjøling, man kan få plass til masse disker. Er ikke så vansklig å få det ryddig i det, var også utrulig lett å bygge i det kabinette også. Eneste minuset jeg har har laqt merke til er at sidedørene var et herk å på når man har tatt de av, men er fornøyd med kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå