shug Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Skal til New York i August og tenkte å kjøpe en iPhone 3G-S, da den kun koster $199, mens den i norge koster 10 k. Må jeg gjøre noe spesielt for at den kan brukes i Norge da? Noen som vet hva jeg må gjøre, og eventuelt hvordan? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
mahn1 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kan enten jailbreake den og laste ned noen apps, eller så kan du kjøpe en brikke til 2-300,- som låser den opp for deg =) Men du må ikke kjøpe med abo. for da må du jo betale for det i månden. Hvor bor du? lurte på om du kunne kjøpt en til meg =) Lenke til kommentar
shug Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Kan jeg sikkert. Bor i bærum Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Man får vel ikke 3G-S til 200$, uten abb.? Må vel opp i 500$ da`? Lenke til kommentar
shug Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, mulig det - Jeg har ikke sett den noen andre steder enn www.apple.com - Og der står det $199 for 16GB og $299 for 32GB. Det står ikke at det er med eller uten abonnement. Så er litt usikker. Om noen kunne funnet det, hadde det vært flott Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, 200$ for iphone med AT&T abonnement, med 2 års bindingstid (eller mulig det var ett år). Lenke til kommentar
Uvisst Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Halla folkens! Jeg skal til USA og Canada nå om et par dager, og i den anledning ønsker jeg å kjøpe meg en Iphone 3G eller 3G-S. Mest sannsynlig den nyeste. Men hvilken skal jeg kjøpe? Hvilke er det som ikke har abbonement - jeg trodde alle var låst til AT&T? For å gjøre det enkelt: Jeg har ikke anelse. Help me, please! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå