steinhj Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har kjøpt et gammelt Canon A-1 på Finn.no. Dette har ligget ubrukt i noen år, og det "skriker" når utløserknappen trykkes. Det er det fenomenet som på godt engelsk kalles Canon squeak. Er det noen som vet hvor jeg kan levere kameraet for å få smurt det opp, helst uten at det koster skjorta. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Billigste er vel å kjøpe et "Gjør det selv kit" på ebay. Ser de er til salgs for ca. 20 dollar. Har ingen aning hvor enkelt dette er å ordne selv, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
steinhj Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Billigste er vel å kjøpe et "Gjør det selv kit" på ebay. Ser de er til salgs for ca. 20 dollar. Har ingen aning hvor enkelt dette er å ordne selv, men kanskje verdt et forsøk? Jeg så det, og har kjøpt ett. Kjøpte også et kameravrak der for en billig penge, dels fordi dekslet over lukker-/blenderhjulet er ødelagt på mitt og dels for å ha et kamera å eksperimentere med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå