Cocytor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hallo. Vi skal ha et større selskap og jeg tenke jeg skulle kople dataen til anlegget der vi skal være og bruke iTunes til å spille av musikken. Finnes det en funksjon i iTunes som gjør det mulig å sette låter på vent?. Dvs hvis man hører en låt kan man si at man vil høre denne som neste og deretter denne. Uten å måtte avbryte sangen man spiller. Man kan selvfølgelig lage spillelister man dette krever en del jobbing på forhånd. Jeg tenkte at folk kunne velge litt etterhvert. Omtrent som med en jukebox. Takk for svar. Endret 9. juli 2009 av Cocytor Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk iTunes Hjelp i toppmenyen (på Mac). Søk etter iTunes DJ. Der står svarene på det du spør om. Lykke til! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Med iTunes DJ kan man også åpne for at de som har iPod Touch/iPhone og befinner seg på samme nettverk kan legge inn ønsker på sanger, og stemme frem fra listene. Ganske kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå