Deluxus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hellu, trenger hjelp til å fiske min bæbare pc får noen måneder siden fikk pcen min seg et hardt smell og etter det har skjermen levd sitt eget liv :S lurer på om det er noen her som vett om det er noe spesielt som har løsnet i skjermen ? slikk at jeg bare kan gå inni skjermen og fikse det selv. Har en bærbar pc :Hp Pavilion dv5-1065ec. (noen som kan en teknink å åpne skjermen ?) Håper noen kan hjelpe med problemet Skal laste opp bilde og vise va som er problemet (det står ikke i ro slik, det skurer på en måte) kommer på random tider , og når jeg beveger på pcen av og til. Kommer av og til bølger over skjermen og :S Endret 9. juli 2009 av Deluxus Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Om skjermbildet ser konstant slik ut, skal jeg si rimelig sikkert at det er bare å oppgi. Du må isåfall bytte ut LCD panelet. Eller er det slik at skjermbildet av og til er fullstendig klart? Bare at når du beveger på skjermen så blir bildet slik? Endret 9. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Destro Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 kommeer an på hva du skal gjøre, men som regel så må du ut med batteriet så 4-8 skruer derreter deksel/tastatur så skjermen med antenekabler og skjermkabler. deretter så kan det hende du kan åpne skjermen med å skru ut 4-8 skruer og bryteopp/få opp dekselet som er i rundt skjermen. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 kommeer an på hva du skal gjøre, men som regel så må du ut med batteriet så 4-8 skruer derreter deksel/tastatur så skjermen med antenekabler og skjermkabler.deretter så kan det hende du kan åpne skjermen med å skru ut 4-8 skruer og bryteopp/få opp dekselet som er i rundt skjermen. Okey men du vet tilfeldig vis ikke va som er problemet ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ser ut som at det er dårlig kontakt mellom skjerm og "maskin". Altså i kontakten i leddet. Skulle vanligvis ikke være noe problem å få reparert dette på garanti. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 OKey men skal bare informere at det blir vere og vere :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå