Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Begge dei orda(hacke, cracke) kan du stikke opp i brunauga. Utbrukte og øydelagte er dei, lat meg ikkje sjå dei meir. Innbrot er eit betre ord i denne samanhengen. Snakk norsk da mann, er ikke sikkert alle sjønner hva du mener, jeg har ikke peil iallefall Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Begge dei orda(hacke, cracke) kan du stikke opp i brunauga. Utbrukte og øydelagte er dei, lat meg ikkje sjå dei meir. Innbrot er eit betre ord i denne samanhengen. Snakk norsk da mann, er ikke sikkert alle sjønner hva du mener, jeg har ikke peil iallefall ROMPA! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 hva er mpaa? MPAA: Motion Picture Association of America Organisasjonen som vil hindre deg i å ta backup av dine egne filmer :wink: Det kan muligens også være RIAA RIAA: Recording Industry Association of America Organisasjonen som vil hindre deg i å ta backup av din egen musikk :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
mbst Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 La nå folk snakke som de vil.. så lenge de snakker ordentlig og ikke bruker sms-språk e.l.. :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå