MarcelSB Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Er det bare meg eller har MPAA brutt seg inn på dchub.org? MarcelSB Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nice bilde da Men hva betyr egentlig setningen? Spurte en fyr jeg kjenner og han sa det er en legendarisk setning men husker ikke hvorfor den er legendarisk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 All your base are belong to us var vist noen japanere som hadde sagt feil engang i en Sci-fi serie eller spill (husker ikke) men dette syntes nerder var så morsomt og kult at det ble brukt mye blant weirdos. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 http://www.theregister.co.uk/content/28/17122.html Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 All your base are belong to us stammer såvidt jeg vet ifra et gammelt tv-spill som var opprinnelig japansk eller noe. Da det ble oversatt til engelsk kom det frem sinnsykt dårlige oversettelser som foreks. 'all your base are belong to us' eller 'they have set us up the bomb'. http://www.planettribes.com/allyourbase/index.shtml Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 http://www.planettribes.com/allyourbase/st...tory.shtml#hist Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 "All you base are belong to us" kommer fra den engelske oversettelsen av Sega MegaDrive spillet "Zero Wing" Det samme gjør det bildet, som er tatt fra introen til spillet. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå er jeg pirkete men siden har ikke blit hacka men cracka siden den er gjort endringer på den. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Nå er jeg pirkete men siden har ikke blit hacka men cracka siden den er gjort endringer på den. Det er vel riktig Endrer posten med en gang.... MarcelSB Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå er jeg pirkete men siden har ikke blit hacka men cracka siden den er gjort endringer på den. Begge dei orda(hacke, cracke) kan du stikke opp i brunauga. Utbrukte og øydelagte er dei, lat meg ikkje sjå dei meir. Innbrot er eit betre ord i denne samanhengen. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jeg syns brunauga er oppbrukt Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jeg syns brunauga er oppbrukt snakk for deg sjølv Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jeg syns brunauga er oppbrukt snakk for deg sjølv jeg gjør da det Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 (No offense) Nynorsk er oppbrukt! "Det heter milkshake, ikke skakamjølk!" Og forøvrig er hacking og cracking enda helt kurante uttrykk, så lenge de brukes rett og med moderasjon. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Syns også at cracker og spesielt hacker blir mye misbrukt Forandrer posten min igjen Forresten, så syns jeg det er mere oppbrukt og gammeldags at folk med dialekt må snakke bokmål, så jeg mener at nynorsk burde være valgfritt MarcelSB Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jeg syns brunauga er oppbrukt snakk for deg sjølv Han snakker for meg og, brunauga er helt ut, finito, gone by the wind, lame ......... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 (No offense) Nynorsk er oppbrukt! "Det heter milkshake, ikke skakamjølk!" Og forøvrig er hacking og cracking enda helt kurante uttrykk, så lenge de brukes rett og med moderasjon. Milk-Sheik er ikke det en storbonde med kyr ? Lenke til kommentar
gecho Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 (No offense) Nynorsk er oppbrukt! "Det heter milkshake, ikke skakamjølk!" Og forøvrig er hacking og cracking enda helt kurante uttrykk, så lenge de brukes rett og med moderasjon. Milk-Sheik er ikke det en storbonde med kyr ? Neppe, - men muligheten er der. Det er gjeitemelk som er sheika, - og han har flest geiter og noen kameler .... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå