AMDguru1 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har et Abit kd7 hk. Jeg hadde kjøpt 512mb ram(pc2700), og da jeg satt den inn, ville ikke maskinen boote. Jeg prøvde også kun med den gamle 256mb-brikken, men den virket heller ikke. Nå er resultatet slik at datan virker ikke. Jeg har prøvd å sette rammen i alle forskjellige slot'er men det nytter ikke. Kan rammen ha ødelagt hk, pluss den gamle brikken? Begge er noname på pc2700-hastighet. Lenke til kommentar
AMDturbo Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har et Abit kd7 hk. Jeg hadde kjøpt 512mb ram(pc2700), og da jeg satt den inn, ville ikke maskinen boote. Jeg prøvde også kun med den gamle 256mb-brikken, men den virket heller ikke. Nå er resultatet slik at datan virker ikke. Jeg har prøvd å sette rammen i alle forskjellige slot'er men det nytter ikke. Kan rammen ha ødelagt hk, pluss den gamle brikken? Begge er noname på pc2700-hastighet. Hva om du reset-bios? vet ikke om det er problem for deg, men det vil vel være forsøk. AMDturbo Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Har et Abit kd7 hk. Jeg hadde kjøpt 512mb ram(pc2700), og da jeg satt den inn, ville ikke maskinen boote. Jeg prøvde også kun med den gamle 256mb-brikken, men den virket heller ikke. Nå er resultatet slik at datan virker ikke. Jeg har prøvd å sette rammen i alle forskjellige slot'er men det nytter ikke. Kan rammen ha ødelagt hk, pluss den gamle brikken? Begge er noname på pc2700-hastighet. Hva om du reset-bios? vet ikke om det er problem for deg, men det vil vel være forsøk. AMDturbo Dette har jeg også prøvd. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Nå kommer jeg så langt slik at datan teller rammen, og identifiserer cpu'en, men den kommer ikke lenger enn "detecting IDE drives". Den stopper opp her. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå