AnaXyd Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Heisann! Kom til å tenke på dette, funker det å bruke en bong til å drikke øl? Altså ha en trakt med en slange som man heller ølen i, og drekker. Blir man fortere full av dette, eller er det rein placebo? Endret 9. juli 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 tåpelig flaskehalsen er bokstavelig talt ikke flaskehalsen? Skal man bli fort full drikker man vel heller sprit? eller tenker du på en slange ned i magesekken? Da er ihvertfall hele poenget borte for min del hvis jeg ikke kan smake ølen engang, det er en drikkekultur jeg ikke forstår meg på allikevel, å drikke for rusen og ikke den totale nytelsen altså Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 JAAAA, MAN BLIR SØRPEFULL! TRO MEG! Når du drikker en halvliter øl på drøyt TRE SEKUNDER (tror jeg klarte noe sånt) tar det ikke lange tida før du er SØRPEDRITINGS! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Gjerne litt seriøse svar her, da jeg faktisk lurer på dette. Har ikke prøvd det selv, så har ikke kjent effekten av det. Man skal visst få ned drikket mye fortere, men.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Seriøst, svaret mitt var et seriøst svar. Jeg drakk en halvliter på tre sekunder. Nå var jeg en av de som klarte å ta unna ølet kjappest, men jeg merka definitivt at jeg ble dritings på det. Det er enkel biologi/kjemi/whatever. Desto mer alkohol du konsumerer på kortere tidsrom, desto høyere promille oppnår du. Endret 9. juli 2009 av Melkekartong Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 tar jo ikke lang tid å bøtte en halvvliter fra glass uansett? skjønner vikerlig ikke meninga hvis det skal innom munnen først ihvertfall Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ølbong fungerer veldig bra! Hvis det er rask pils man er ute etter :!: Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor ikke bare drikke 60%? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 For min del kommer jeg aldri til å drikke noe særlig mer brennevin (hehe hørt den før, sikkert), men bonge øl derimot, er jo gøy! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ølbong fungerer som bare det. Men du blir ikke fullere av å bonge en øl på tre sekunder enn å styrte den på ti. Det er moro også, fram til man slutter å være tenåring. Egentlig er det aller mest moro når andre feiler, og det spruter øl ut av nesa dems. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er kjempeartig ihvertfall. Du blir vel ikke fortere full enn om du skulle drukket fra flaske eller glass, såfremt du drikker like mye på samme tidsrom. Om du drikker mye på en gang så bli magen tung og du klarer ikke drikke noe på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå