Gå til innhold

Funker det å "bonge" øl?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kom til å tenke på dette, funker det å bruke en bong til å drikke øl? Altså ha en trakt med en slange som man heller ølen i, og drekker.

Blir man fortere full av dette, eller er det rein placebo?

beer_bong_270.jpg

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tåpelig :roll: flaskehalsen er bokstavelig talt ikke flaskehalsen? Skal man bli fort full drikker man vel heller sprit? eller tenker du på en slange ned i magesekken? Da er ihvertfall hele poenget borte for min del hvis jeg ikke kan smake ølen engang, det er en drikkekultur jeg ikke forstår meg på allikevel, å drikke for rusen og ikke den totale nytelsen altså

Lenke til kommentar

Seriøst, svaret mitt var et seriøst svar.

Jeg drakk en halvliter på tre sekunder. Nå var jeg en av de som klarte å ta unna ølet kjappest, men jeg merka definitivt at jeg ble dritings på det.

Det er enkel biologi/kjemi/whatever. Desto mer alkohol du konsumerer på kortere tidsrom, desto høyere promille oppnår du.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Ølbong fungerer som bare det. Men du blir ikke fullere av å bonge en øl på tre sekunder enn å styrte den på ti. Det er moro også, fram til man slutter å være tenåring.

Egentlig er det aller mest moro når andre feiler, og det spruter øl ut av nesa dems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...