Jaudu Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nå er jeg lei! har bytta inn gears of war 3 ganger, og nå er det ødelagt igjen! og jeg har IKKE kommet borti xboxen mens den var på, den riper opp uten at jeg rører den. har også 4 andre spill som har blitt ødelagt. I tillegg til dette, så fryser bilde regelmessig, 10ganger ++ hver dag! Hva kommer dette av? kan det fikses? det som er dritt er at xboxen min er fra jul 2006, og dermed har jeg bare RROD garantien igjen :S Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.htm Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.htm har registrert den men står ute av garanti, som jeg sa så har jeg hatt den over 2 år, og dermed bare RROD garantien igjen, eller kan man benytte seg av den 5 års reklamasjonsloven? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) I norge har du 5 år. Ring MS-support Edit: leif Endret 9. juli 2009 av Kris Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med 5 års reklamasjonsrett, er normenn så feige at de ikke tør å stå på kravene sine ovenfor en selger?? Har mann 5års reklamasjonsrett, så har man det, enkelt og greit Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Merk at du skal føre reklamasjonsretten mot SELGER, ikke produsent. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Microsoft har satt opp garantitiden til 5 år her i Norge. Så du kan sende den til MS også Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Microsoft har satt opp garantitiden til 5 år her i Norge. Så du kan sende den til MS også skal prøve MS, siden jeg har mistet kvitteringa mi :S registrerte konsollen min på nettet, står at standardgarantien tok slutt 24/11 - 2008 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ring inn, så fikser de det sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå