Gå til innhold

Er dette en god bursdagspresang?

Anbefalte innlegg

Har et geForce 2 mx 400 64mb liggende som jeg høyst sannsynlig ikke får bruk for igjen.

Har også en kamerat som jeg glemte bursdagen til før i uka og klarte å ikke komme på når han spurte dagen etter heller. Han ble en smule sur ja. Men han skal uansett ha selskapet i kveld, og siden jeg er for lat til å reise til byn og kjøpe noe (noe som uansett er for sent nå), tenkte jeg å gi han overnevnte kort. Han hadde jo egentlig tenkt å kjøpe det av meg til samme bruk (IBM ca. 500mhz pc, diverse spill) likevel.

Er dette en passende gave? Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke spesielt fan av å gi bort brukte ting i gave da, men hvis han ønsker seg det kortet så hvorfor ikke?

Ellers så har en flaske vin, reddet meg optil flere ganger, da dette er en gave som er kurant og få, og kurant og gi - bommer liksom aldri..

Lenke til kommentar

Jada, brukte gaver kan kanskje være litt kjipt, men på den annen side er det da bedre å gi det til noen som "trenger" det enn at det skal ligge og flyte. Jeg for min del syns ikke penger er noen kjempegave, blir litt upersonlig og litt "jeg gadd ikke finne på noe kult".

Han ble da glad iallfall, men måtte jo selvsagt riste på pakken for han åpnet, trodde kanskje det var noe Lego. Så får han heller få noe annet om det ikke fungerer.

Vinflaske kunne jeg vel "lånt" hjemmefra, men det hadde vel ikke blitt populært om "Staten" oppdaget det. Han fikk jo litt av hvert av etanol likevel. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...