Ingen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har et geForce 2 mx 400 64mb liggende som jeg høyst sannsynlig ikke får bruk for igjen. Har også en kamerat som jeg glemte bursdagen til før i uka og klarte å ikke komme på når han spurte dagen etter heller. Han ble en smule sur ja. Men han skal uansett ha selskapet i kveld, og siden jeg er for lat til å reise til byn og kjøpe noe (noe som uansett er for sent nå), tenkte jeg å gi han overnevnte kort. Han hadde jo egentlig tenkt å kjøpe det av meg til samme bruk (IBM ca. 500mhz pc, diverse spill) likevel. Er dette en passende gave? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå er jeg ikke spesielt fan av å gi bort brukte ting i gave da, men hvis han ønsker seg det kortet så hvorfor ikke? Ellers så har en flaske vin, reddet meg optil flere ganger, da dette er en gave som er kurant og få, og kurant og gi - bommer liksom aldri.. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 gi kompisen din penger! brukte ting er dårlige gaver, hvis det ikke er værdt en del... en anna god gave kan være en stripper Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er penger som er tingen men hvis han uansett ønsker seg kortet så kan du jo gi ham det Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Sitat gi kompisen din penger! brukte ting er dårlige gaver, hvis det ikke er værdt en del... en anna god gave kan være en stripper JIHAAA Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Grafikkortet + en flaske "hjelp til selvhjelp" burde være en kurrant make-up-gift. Enig at brukte pressanger suger litt, men sammen med en flaske god rød burde tingen være i boks. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Men hvis disse to kompisene er under 18 år så..... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Må berre si at personlig så HATER eg brukte ting... Penger derimot det liker eg! Men viss han hadde lyst på det så kankje....også legge til litt penger og da. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hadde ikke hatt noe imot et grafikkort til presang. Er da ikke så forskjell på nytt og brukt når det gjelder det (med mindre du har misshandla det kraftig da). Er noe annet med brukte klær og slikt liksom. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvis kameraten din ville ha det kortet så er det vel ikke en dårlig ide, selv om den er brukt. Hvis han var villig til å gi deg penger for den så blir han nok glad om han får den gratis :wink: Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Sitat Må berre si at personlig så HATER eg brukte ting...Penger derimot det liker eg! Men viss han hadde lyst på det så kankje....også legge til litt penger og da. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Gi ham kortet pluss noe penger, burde være gode greier. Ellers hvis du er over 18 år, så er som de sier en flaske vin fin fin presang Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Jada, brukte gaver kan kanskje være litt kjipt, men på den annen side er det da bedre å gi det til noen som "trenger" det enn at det skal ligge og flyte. Jeg for min del syns ikke penger er noen kjempegave, blir litt upersonlig og litt "jeg gadd ikke finne på noe kult". Han ble da glad iallfall, men måtte jo selvsagt riste på pakken for han åpnet, trodde kanskje det var noe Lego. Så får han heller få noe annet om det ikke fungerer. Vinflaske kunne jeg vel "lånt" hjemmefra, men det hadde vel ikke blitt populært om "Staten" oppdaget det. Han fikk jo litt av hvert av etanol likevel. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå