Tarameus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei. Har akkurat bestilt meg ny mobil. Nokia 5800. Er det mulig på en enkel måte å overføre innholdet mitt fra min gamle Nokia N73 til den nye mobilen (uten å synkronisere via pc, da jeg har mistet datakabelen min)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 synkronisering via PC over bluetooth? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 På begge telefonene er det et Nokia-program som heter overføring. Du kan bruke dette for å overføre meldinger, bilder, kontakter og kalender direkte fra telefon til telefon via bluetooth. Ikke noe PC. -s Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Overføringsprogrammet som er innbakt i telefonene er nok det enkleste ja. Alternativt kan man forsøke med www.zyb.com - dog usikker på om alle kalenderoppføringer kan synkroniseres her, men jeg trooooor det Lenke til kommentar
Tarameus Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Overføringen er nå gjennomført mellom mobilene. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå