vinzenT Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Heisann! I går da jeg skrudde av pc-en hadde jeg en del faner oppe. For litt siden skulle jeg ta dagens første surfetur, men da jeg startet opp Firefox kom dette opp: Noen som har fått samme meldingen, eller er det jeg som har blitt hacket?? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Samme, men på engelsk siden jeg nekte å bruke grautmål-Firefox. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, det kan jo være at det er en dårlig oversettelse fra engelsk, men dette ble ganske latterlig Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har fått denne meldingen selv.. latterlig at seriøse utviklere lager slike feilmeldinger spør du meg. PS: Firefox på engelsk er et must! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Aww, så søtt. Hva står det når det er på engelsk? "Well, this is embarrassing"? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvorfor kan ikke windows ha en lignende blue screen of death melding? Hadde lettet litt på sinnet man får når man ser en... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 <...>latterlig at seriøse utviklere lager slike feilmeldinger spør du meg.<...> Jeg setter stor pris på slik humor dersom den ikke skaper forvirring eller blir feil i forhold til hva som skjer. Jeg tenkte jeg skulle vise en annen slik melding jeg lo godt av når jeg kom over: http://farm1.static.flickr.com/208/4439142...0c884ec.jpg?v=0 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvorfor kan ikke windows ha en lignende blue screen of death melding? Hadde lettet litt på sinnet man får når man ser en... Har ikke fått en blue screen of death i windows de siste ti årene. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvorfor kan ikke windows ha en lignende blue screen of death melding? Hadde lettet litt på sinnet man får når man ser en... Har ikke fått en blue screen of death i windows de siste ti årene. Da hadde det vært ENDA tidigere om du hadde fått en og det stod at det var pinlig... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Aww, så søtt. Hva står det når det er på engelsk? "Well, this is embarrassing"? Tipper "Well, this is awkward" Edit: Googlet, og du hadde rett. Endret 11. juli 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 <...>latterlig at seriøse utviklere lager slike feilmeldinger spør du meg.<...> Jeg setter stor pris på slik humor dersom den ikke skaper forvirring eller blir feil i forhold til hva som skjer. Jeg tenkte jeg skulle vise en annen slik melding jeg lo godt av når jeg kom over: http://farm1.static.flickr.com/208/4439142...0c884ec.jpg?v=0 Den der var jo bare artig da ^^ Den var såppas overdreven at humoren kommer klart frem FF sin melding ligger liksom midt i mellom og virker mer som om utvikleren har moret seg under prosessen, ved å lage en tullemelding. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tipper "Well, this is awkward" Edit: Googlet, og du hadde rett. Stas. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 minner meg på "Oops" meldingen fra facebook^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå