martita Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 er det nån der ute som vet kor gammel en må vær for å meldd seg ut av en religion man ikke trur på, men har vokst opp i? eg e femten å derfor ikkje myndig, men eg lura på om eg må tru på det samme som foreldran mine helt til eg e atten? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjør på med utmelding. http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=3173 Adressen du kan sende det til finner du nederst på siden. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Bare hyggelig. Men husk at du skal få en attest tilsendt. Jeg har prøvd to ganger å melde meg ut men har fortsatt ikke fått noen attest. Tok kontakt på mail, og fikk bekreftelse på at jeg var utmeldt, men har ikke fått det skriftlig slik jeg har krav på. Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 er det nån der ute som vet kor gammel en må vær for å meldd seg ut av en religion man ikke trur på, men har vokst opp i? eg e femten å derfor ikkje myndig, men eg lura på om eg må tru på det samme som foreldran mine helt til eg e atten? Det er alltid du selv som bestemmer hva du skal tro på. Ingen lover eller regler fratar deg denne retten. Det med medlemsskap i organisasjoner er noe annet. Det er en aldersgrense der, men jeg mener den er 15 år, så hvis du er 15, så kan du melde deg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå