Gå til innhold

Rumpetørk! Høyre eller venstre?

Rumpetørk. Høyre eller venstre?  

297 stemmer

1. 1. Hvilken hånd tørker dere med?

• Høyre
      260
    • Venstre
      37

Anbefalte innlegg

Avstemmningen er jo i praksis en avstemmning om man er høyre eller venstrehendt. Kan ikke tenke meg til at noen som er venstrehendte bruker høyrehanda når de er på do. I såfall må det være et slags sykt forsøk på å fornerme de høyrehendte i en stille protest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venstre for min del.

Du burde også ha tilføyd om man er krøller eller bretter :p

Jeg er forøverig krøller også!

Krøller? Husker det var sånn jeg gjorde når jeg nettopp hadde lært meg å tørke selv, krøllet sammen halve papirrullen til en stor ball tørket meg og vips så var det.."rent"

Bruker høyre btw.

Nå er det jo ikke lenge siden du lærte og tørke deg selv da ! Synes jeg fortjener litt Creds for all hjelpen jeg ga deg :)

Jeg bruker å høyre, bretter og hvis noen lurer :)

Lenke til kommentar

Det er jo ingen som har nevnt om man strekker armen på baksiden eller foran mellom bena når man tørker. Kan si at jeg gjør sistnevnte, er også en høyre-brett mann. Bruker vanligvis 2 lapper, men om avføringen er særdeles kremete, må man ha 3-4 lag for å sikre at fuktigheten ikke trekker gjennom, men det kommer jo også an på hvor absorberende og hvor mange lag papir det er på hver lapp. Hadde før en merkelig metode der jeg rulla papiret sammen som en sylinderform, for å få sikret mest mulig avstand til bæsjen.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Høyrehendt høyretørker, aksess fra baksiden, sittende, 4 ruter * 3 tørk under vanlige omstendigheter, krølles.

Har jeg mulighet tar jeg som oftest en dusj rett etterpå.

Verste tørkeopplevelse: Latrine på kinesisk landsbygd, et helt enkelt betongutbygg med rektangulære hull som endte opp i en skrent rett under skuret, ekskrementer smurt utover hele gulvflaten, null håndvaskmuligheter, null såpe, null tørkepapir - noe jeg ikke la merke til før jeg satt skrevs over "skåla", eksplosiv diare.

Endret av laohu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...