treeHugger123 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) ... Endret 9. juli 2016 av treeHugger123 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Equalizern i vlc prøv å skru på den. Endre til speak et eller annet:)? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Equalizern i vlc prøv å skru på den. Endre til speak et eller annet:)? Jeg fant ikke det... har du VLC? kan du gi en forklaring på hvor jeg finner deT? Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hvis du bruker surround (Dolby Digital/DTS/Prologic/6 Channel Direct) vil nesten all stemme leveres til center høyttaleren. Sjekk at denne er koblet riktig til og prøv å justere nivået på center. Dette gjør du på kontrollenheten til (høyttaler)systemet. Endret 10. juli 2009 av elfstone Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Hvis du bruker surround (Dolby Digital/DTS/Prologic/6 Channel Direct) vil nesten all stemme leveres til center høyttaleren. Sjekk at denne er koblet riktig til og prøv å justere nivået på center. Dette gjør du på kontrollenheten til (høyttaler)systemet. ja! Jeg fant også ut av det. Men det kommer også andre lyder ut av center høytalleren, og da blir det veldig høyt på den. Men takk for svar. Hvor mye tåler z-5500 høytallerene egentlig? det skal vell ganske mye til for å sprenge de, eller? Jeg er ganske redd for å skru den så veldig høyt. Lenke til kommentar
Orbitron Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hvis du har analoge kabler (Grønn/Svart/Oransje) og skal se en film, må man bruke 6 Ch Direct, ellers fungerer det ikke med surround. Men hvis man har optisk, så kan man bruke Movie instillingen og alikevell få surround lyd etter det jeg selv har erfart. Endret 10. juli 2009 av Orbitron Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De tåler veldig mye, du gir deg nok før høyttalerne på volumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå