Børge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 HEi! Vil bestille kamera fra ITbutikken! Men er litt tvilsom til dem. Har jeg noen grunn til det eller er det bare å kjøpe i vei!? De er desidert billigst på visse produkter og har til og med varene på lager! For godt til å være sant!? Er det trygt for meg å kjøpe kamera derfra, uten noen som helst tilleggskost!? Mvh Børge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei. Du kan jo ta en titt på webshoperfaringene før du handler, og gjøre deg oppe en mening: Itbutikken. Selv har jeg ikke handlet derfra, så mer enn dette kan ikke jeg hjelpe deg //sindre Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg tror nok den forlengst er omdøpt til DR IT-butikken Lenke til kommentar
Børge Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Har lest noen av erfaringene fra folk og dette skremmer jo hvem som helst! Prisene deres er derimot veldig lave! Dilemma...dilemma... Børge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei igjen. Hvis jeg var deg ville jeg nok handlet i en annen butikk. Det er i det lange løp verdt å betale 100-200 kroner mer for varen i en god og seriøs butikk. Nå vet jeg ikke Komplett Data har varen du skal ha, men det er i alle fall en butikk jeg har kun positive erfaringer med. PS: Denne burde nok vært flyttet til "Webshoperfaringer" elns. //sindre Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har handlet på it-butikken et par ganger. Aldri hatt noe problemer. Virker som om det er ved retur ting tar tid... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg handlet der, og skal aldri gjøre det igjenn. Ligger mange poster om det her allerede, bare søk(da finner du min historie også). Overhodet ikke verdt de par hundre lappene du kan spare, de mister du med en gang du må returnere noe som ikke funker. Eller må bruke 3 uker for å i det hele tatt få et svar. For ikke å snakke om timesvis i venting fo rå snakke med den fjotten de har av en kontakt i norge. Huff nå ble jeg forbanna igjenn. Neste gang er det flexi-data eller komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå