Best_92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Idag løp jeg først 6,5 km i rolig tempo i ujevn terreng. Både oppover og nedover. Føler det blir lettere og lettere å løpe løypa. Senere på dagen så hadde jeg styrketrening med min kompis. Kjørte 5x5 i benk, trente med 70 kg. Senere trente jeg bicepsene 3x10 med 10 kg. Senere 3x50 sit ups og til slutt så kjørte jeg 3x10 dips. Jeg pleier å trene annen hver dag. Noen ganger bytter jeg ut rolig joggen med 3 x 4 min med bra tempo. Noen som har noe tips? Noe feil med programmet jeg følger? Annet fakta: Maks i benkpress = Ingen anelse. Knebøy= 140 (trener ikke fortiden, midt i fotballsessong). Markløft= 110 JEg er 185 høy veier cirka 77 kg. JEg spiller fotball 9 ganger i uka med jr og seniorlag så blir en del fotball. Trener for tiden ikke bein pga ikke bli for tung. HAr egentlig ikke så veldig bra kosthold som jeg egentlig vil ha. Spiser egentlig ikke ås mye usunt, men får ikke nok grønt og viktige ting i meg. Endret 9. juli 2009 av Best_92 Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Velkommen Trener du bare biceps, bryst og triceps? Sleng inn noen facts i første posten. F.eks 1 RPM i markløft, knebøy, benkpress og overheadpress. Hvor høy du er, vekten din og treningsprogrammet. Din idrettsbakgrunn og litt forskjellig. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Velkommen Trener du bare biceps, bryst og triceps? Sleng inn noen facts i første posten. F.eks 1 RPM i markløft, knebøy, benkpress og overheadpress. Hvor høy du er, vekten din og treningsprogrammet. Din idrettsbakgrunn og litt forskjellig. SÅnn lagt på litt mer informasjon nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noe feil med programmet jeg følger? Tja, for å begynne med det elementære, ingenting på bein, rygg eller skuldre, og hovedsakelig isolasjonsøvelser. Om du har tilgang til det, markløft, knebøy, chins, ro-øvelser.. kutt ut 150 situps og ta heller 30 med vekter på brystet. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Noe feil med programmet jeg følger? Tja, for å begynne med det elementære, ingenting på bein, rygg eller skuldre, og hovedsakelig isolasjonsøvelser. Om du har tilgang til det, markløft, knebøy, chins, ro-øvelser.. kutt ut 150 situps og ta heller 30 med vekter på brystet. Okei, greit:) Grunnen til at jeg ikke tar noe på beina nå er at jeg er midt i fotballsessong. Jeg pleier å trene beina på vinteren. Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Bein bør trenest uansett visst ikke en skade holder deg tilbake. Knebøy er en fullkroppsøvelse som gjør at kroppen slipper løs mer vektshormon som bygger muskler. Derfor bør du ha med knebøy for optimal muskelvekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå