Fjaslokt Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Noen som har prøvd dette ? Er det mulig i og med at det ikke er festehull ved siden av GPU og at kjøleribben er limt fast ? Lenke til kommentar
Bravofox Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, det funker fett. Skaff deg litt arctic silver kjølepasta i lim form (To ulike tuber som du blander, så fungerer det som lim og kjølepasta samtidig). MEN Pass for for gudsskyld på at du ikke smører kjølepasta noe annet sted på kortet ditt. Jeg var uheldig å søle, fikk litt strømledende arctic silver på kretskortet og fikk total kortslutning...Selv om jeg Gnikket som F og nærmest badet kortet i isopropanol funker det fortsatt ikke. Kjører vannkjøling på radeon 9500 nå, koolance kjøleblokk festet med skruer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, vel jeg anbefaler ikke to-komponent lim, da du aldri får det vekk mer.. Jeg festet min vannblokk, en relativt stor og tung sådan, med en liten dråpe lynlim i hvert hjørne på core. Vanlig goop i midten. Sitter som støpt, men du har likevel mulighet for å vippe den av om nødvendig. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Skal prøve med superlim, men hvordan får jeg av den originale kjøleblokken som er limt på ? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal prøve med superlim, men hvordan får jeg av den originale kjøleblokken som er limt på ? legg den i frysern en times tid, da blir limet så sprøtt at du lett kan vippe av ribba Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 brukte skrujern og vippa den av, gikk helt fint! Sitter som støpt med superlim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå