Asterixi Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 http://www.asterix.tk Se på denne sida da.. og si hva dere mener Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Virker enkel og grei den, logoen er kansje litt vell vanskelig å lese ps. avatar bildet ditt er for stort. Lenke til kommentar
dms Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 *LOL*, jeg tror du skal titte litt på koden din. Hvis du tviler bør du ta en titt HER. Lenke til kommentar
Asterixi Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Vet om dette :Resume Visible Page Content... det er bare å trykke update da.. men jeg må fikse det. Lenke til kommentar
Asterixi Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Vet om dette :Resume Visible Page Content... det er bare å trykke update da.. men jeg må fikse det. Lenke til kommentar
dms Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Vet om dette :Resume Visible Page Content...det er bare å trykke update da.. men jeg må fikse det. Jeg trykker update som bare pokker jeg, men feilen er der enda Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Veldig kjedelig side, og mange småfeil. Tipset mitt er start på nytt. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Som PiRANhA sa, start på nytt igjen. Kjedelig farge, kjedelig logo, kjedelig font og litt rar meny. Beklager. Men stå på. Du greier deg nok bedre neste gang. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Dette er en bra begynnelse, men det er for kjedelig design etter min mening, skulle kanskje hatt en boks i midten der alt innholdet kan være? Du burdte hvertfall gjøre noe med designet, det er nok ikke vanskelig å få det bra altså, du må bare unngå å få siden så kjedelig :smile: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Men stå på. Du greier deg nok bedre neste gang. ...hehe...mener du at siden er så ræva at uansett hva han lager neste gang så blir det bedre? Ikke særlig snilt... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg syntes det var et godt forsøk. Siden kunne jo ha vært fin, det er jo bare "småfeil" som "Resume Visible Page Content..." som setter helhetsinntrykket en hel del ned. Ellers burde du fikse litt på kantene, man ser at de er kornete. positivt: Faktisk ganske bra menysystem og behagelige farger. Stå på! Hvis du får fikset på det jeg nevnte kan siden bli riktig så fin. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ok side det der. Men skal du fikse avataren din snart eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå