joeymacflow Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har et spørsmål jeg håper på å få besvart, og det jeg lurer på er: Er det mulig, og lurt å ta feierutdanning (VG1 bygg- og anlegg, 3 år i lærling) for å bli branninspektør? Har man da en god sjanse til å bli inspektør? Takker for svar.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja er ikkje noke problem det, dei vanligaste bakgrunnane for å bli branninspektør er yrkesutdanning for brannkonstabel i heltidsbrannvesen eller fagutdanning som feiersvenn. Eventuellt så kan du ta utdanning som brann- eller bygningsingeniør (eventuellt anna relevant ingeniørutdanning) for å bli branningeniør som er omtrent samme stillinga berre at du då kjem fra ein teoretisk bakgrunn istaden for ein praktisk bakgrunn. Lenke til kommentar
joeymacflow Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er bra! Håper bare at det er nogenlunde lettvint å få seg læreplass som feier også. (?) Endret 28. september 2009 av joeymacflow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå