bugking5 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Kommentartråd for skjerm kabinett prosjektet. Noen som vet hvordan jeg kan feste plast deler sammen uten å smelte? Endret 9. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 stiligt:) ps du kan evt bruke smeltelim. av sikkelig kvalitet. ikke europris limpistol søppel:) evt sikaflex limer alt og er supersterkt. ps skal du bare ha en 1,3gb hdd? har en del 10,13gb disker som eg kunne donert til deg evt:) så har du litt mer en bare xp på den Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 god ide hvor bor du? har tenkt å prøve å skaffe meg et billig PCI express hovedkort Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 bor i kvinnherad. mellom bergen og haugesund.. men kan nok slenge en hdd i en konvolutt:) viss du ikke bor i nærheten da Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) bor i telemark så er et lite stykke EDIT: noen som har noen vifter? Endret 9. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) har vifter oxo;) fra 20mm til 120mm har vel ca 120+/- ca haha.. her er bilde av noen resten ligger i en kasse bak massssse pc deler... kanskje eg sku ha annonsert masse digg som eg har ps har både brukte og nye vifter:) Endret 9. juli 2009 av HPH-JJ Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 vil du selge noen vifter? og har de lys? Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 vil du selge noen vifter? og har de lys? jupps det kan eg vettu:) noen har leds .. kan evt sette i leds oxo. har både blå,rød,grønn,gul leds liggende;) Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) vil du selge noen vifter? og har de lys? jupps det kan eg vettu:) noen har leds .. kan evt sette i leds oxo. har både blå,rød,grønn,gul leds liggende;) fett åssen farge har de som det er leds i? pris?^^ EDIT: hva er msn adressa di? Endret 10. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 vil du selge noen vifter? og har de lys? jupps det kan eg vettu:) noen har leds .. kan evt sette i leds oxo. har både blå,rød,grønn,gul leds liggende;) fett åssen farge har de som det er leds i? pris?^^ EDIT: hva er msn adressa di? msn [email protected] Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 da har eg sendt en liten pakke til deg:) med stash som eg har sponset deg med:) håper du blir fornøyd. og lykke til med prosjektet ditt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Blir glad av bruker til bruker-sponsing Nydelig. Jeg kommer til å følge med litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå