bugking5 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg fant plutselig på og lage et spesielt kabinett selv, så kom jeg på og lage et av en gammel pc flat skjerm En skisse jeg tegnet: Hardware: Gammelt AGP hvoedkort for å måle Radeon skjermkort fra 1998 200W PSU Intel celeron 2.8ghz CPU 1.3GB HDD Noen som har noe å gi bort? send PM Sponsorer: Tusen takk til Vendur som sponset meg med et gavekort på 200,- skal nok kjøpe vifter for dette. Takk til HPH-JJ og www.hphnorway.com som solgte meg VELDIG billige vifter og sponsa meg med mange andre ting:) Noen av hans prosjekter: Monster server vip plug&play gaming stol Antec 1200 CoolBreeze Kommentar tråd Endret 15. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Update 1: Tror viftene skal sitte sånn: Og PSU'en sånn: Kommentar tråd Endret 15. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Sponsor! Vendur sponset meg med et gavekort på 200,- tusen takk! Kommentar tråd! Endret 15. juli 2009 av bugking5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå