Maximillionaire Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvor er det billigst å ta ut evt veksle norske til euro? Med tanke på gebyrer osv. Er kunde hos Dnb, men vet ikke hva gebyret er osv. Pga jeg ikke har fått visa enda så har jeg en grense på 2500kr pr 4 dager på uttak i minibank.. Noen som vet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg tar alltid ut i minibank når jeg kommer frem dit jeg skal. Videre er det ikke noe problem å øke grensen for forbruket - ta kontakt med banken din. Endret 9. juli 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vi ”gamle” folk har vel normalt sett kun med oss mange kort og tar ut penger der det passer. Slik gjør i alle fall jeg det. Kursen på Euro blir det samme med mine kort om jeg bruker minibank i Norge eller utlandet. Lenke til kommentar
Maximillionaire Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Hvor er det billigst å ta ut evt veksle norske til euro? Med tanke på gebyrer osv. Er kunde hos Dnb, men vet ikke hva gebyret er osv. Pga jeg ikke har fått visa enda så har jeg en grense på 2500kr pr 4 dager på uttak i minibank.. Noen som vet? åkai.. satser på at jeg klarer meg.. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvor er det billigst å ta ut evt veksle norske til euro? Med tanke på gebyrer osv. Er kunde hos Dnb, men vet ikke hva gebyret er osv. Pga jeg ikke har fått visa enda så har jeg en grense på 2500kr pr 4 dager på uttak i minibank.. Noen som vet? åkai.. satser på at jeg klarer meg.. Hvis du ikke har Visa, så er jeg ikke sikker på om du kan ta ut fra minibanker i utlandet. Slik er det med minibankkortet til min datter. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Som andre sier, bruk minibanker i destinasjonen. Hvis du på død og liv vil ha cash når du kommer frem, så har ihvertfall Forex vært de billigste tidligere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis du ikke har Visa, så er jeg ikke sikker på om du kan ta ut fra minibanker i utlandet. Slik er det med minibankkortet til min datter. du må nok ha et internasjonalt kort for at det skal funke ja. Visa, Diners, Amex, Eurocard osv. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kan anbefale å ta ut litt Euro før du reiser uansett. Man vet aldri hvordan mulighetene er for minibank/vekslingsteder på destinasjonen og det er kjipt å valse rundt uten en eneste Euro når man er på ferie Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 det skal godt gjøres å ikke finne en eneste minibank på en togstasjon/buss-stasjon/flyplass. det har iallefall aldri hendt meg på mine reiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå